    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Date: Mon, 22 Apr 2013 10:31:53 +0200

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 07:20:27 +0200, Agent 23908 napisał(a):

    > 180, 230, 400 tysi - a jak do sprzedazy to kazdy 10-latek to ma max 120
    > na szafie :-)
    >
    > Takie czasy :-)

    Ja oszustem nie jestem i JESLI kiedykolwiek sprzedam obecny samochod, to
    licznika cofal nie bede. Pisze "jesli", bo prawdopodobnie bede nim jezdzil
    do smierci technicznej.

    Natomiast gdybym mial go od nowosci, to przebieg wynosilby zaledwie 160-170
    tys., a nie 230 tys.

    Co wiecej, przeanalizowalem ostatnio przebiegi trojga znajomych, brata,
    ojca i tescia. Nikt z nich nie jezdzi wiecej niz 10-15 tys. rocznie.
    Popytalem wsrod dalszych znajomych - srednia wyszla mi podobna.

    Jak wiec widzisz, 10-latek z przebiegiem 120 tys. to nie takie niezwykle...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio