  • Data: 2013-04-21 23:08:16
    Temat: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Od: Jan Rudnicki <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2013 03:56, h.w.d.p. pisze:

    > do niedawna uzytkowalem taka sama siene z przebiegem 400kkm, od nowosci o
    > w rodzinie.

    Pewnie szwagier... a może jego brat, jesteś pewny tego co napisałeś -
    tzn. przebiegu 400tys. km???

    Chyba jedno zero za dużo wstukałeś...Klawiaturę masz sprawną?

    jak dla mnie jestes zwyklym idiota nie majacym zielonego
    > pojecia o eksploatacji samopchodu.

    Idiotą to jesteś ty (z małej litery, bo bez szacunku).

    Sprężyny pod siedzeniem to pewnie wypierdziałem, "sreberka" w halogenach
    to pewnie wydrapałem podczas mgły widelcem... itp/itd.

    Zauważ, że Fiat robił te auta na rynek polski i tzw. rynek pozostały.
    Palio (to samo auto, tylko kombi, to znaczy z budą) miało awaryjność
    zupełnie inna niż Siena robiona na rynek polski - są dostępne niezależne
    statystyki w sieci.

    Dołączam różne wyrazy,
    Jan