  • Data: 2012-10-04 09:00:48
    Temat: Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-04 08:20, dddddd pisze:

    > nie nie, moja fura wypasiona nie jest, a świadczy o tym pikanie
    > urządzenia (bo jak nie piknęło mi w aucie to wysiadałem i chodziłem z
    > urządzeniem z uniesioną ręką i to nic nie dawało)

    aha, większość usterek miałem na początku użytkowania, wczoraj nie
    puściło mnie bo miałem 16,40zł na koncie, a ostatnia usterka chyba ze 3
    tygodnie temu - jedno piknięcie i szlaban się nie otworzył, zapłaciłem
    manualnie ze 12zł zamiast 4zł elektronicznie, do dziś nie mam czasu
    przesłać im reklamacji - bo pracuję ostatnio od rana do wieczora i nie
    mam siły na walkę o takie grosze, mimo że mnie to bardzo wkurwia.
    Być może jak bym częściej jeździł bilans by wyszedł na plus, na
    szczęście nie mam takiej konieczności. Na razie dzięki wygodniej
    płatności elektronicznej (tak mówią plakaty przy A4) straciłem trochę
    czasu i nerwów. Najlepsze jest to, że panienka z okienka przy
    autostradzie twierdzi że z urządzeniem nie ma nic wspólnego, a w
    zasadzie to ona chce tylko spokojnie do emerytury dożyć i jak nie działa
    to mam zapłacić kwotę za brak biletu i już...

    Lukasz