  • Data: 2012-10-05 07:21:30
    Temat: Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-04 23:56, JK pisze:

    > No tak, ale ja pisałem tylko o tej panience, którą chcesz zmieszać z
    > błotem. Ona nie jest niczemu winna i gówno może. Nie to, żebym się się z
    > tobą nie zgadzał co do zasady, ale wieszanie psów na osobie, absolutnie
    > nie mającej wpływu na sytuację, jest co najmniej głupie.

    ależ ja to jak najbardziej rozumiem i dla obsługi jestem bardzo miły, z
    resztą obsługa też jest dla mnie miła :) w tekście chciałem tylko
    zaznaczyć sam fakt braku powiązania pomiędzy urządzeniem a środkami na
    nim będącymi. Rozumiem że system był za tani i opcja "już sprawdzam czy
    są środki, jeśli tak otwieram szlaban i przepraszam za kłopot"
    kosztowała by kolejne kilkaset baniek i tańsza była opcja "mamy cię w
    dupie, zapłaciłeś raz to zapłacisz drugi, możemy cię robić w chuja i to
    zgodnie z prawem" :)

    Lukasz