  • Data: 2011-03-18 14:09:15
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Tytus <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "James"

    Dodam, ze zawsze wyjezdzalem z garazu na ssaniu, gasilem silnik,
    zamykalem garaz, ubieralem sie i zapalala bez
    najmniejszego problemu. Zapalenie - 2 min pracy - 5 do 10 minut
    przerwy - normalne uruchomienie.
    Cos musze robic zle ;)

    To Twoje zabawki ale wszystko robisz zle.
    Po zapaleniu bezwzglednie wypada pozostawic kazdy silnik spalinowy
    przez chwile bez obciazenia zeby sobie popracowal na ssaniu czy
    wolnych obrotach coby oliwka dotarla tu i owdzie.
    i raczej szybko go nie gasic bo w nie rozgrzanym cylindrze zostaje
    masa niespalonego paliwa ktore moze dostac sie do oliwki i ja
    rozrzedzic a tym samym oslabic smarowanie.
    Wiedze mam raczej komunistyczna jeszcze ale zasada - zwlaszcza w
    silnikach o duzych pojemnosciach byla taka zeby nie gasic ich przed
    osiagnieciem min temp pracy.
    Czyli po fajki za rog lepiej z buta
    Nie sa to praktyki dajace skutek tu i teraz ale w dluzszym rozrachunku
    sie oplacaja - jak to mawial moj koles krecacy lanosem trzecia setke
    kkm