  • Data: 2010-06-20 04:02:12
    Temat: Re: Nie chce kto golfa 2 po taniości?
    Od: Marcus <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Do odebrania w DC, śwagierka sprzedaje. Żeby mnie nadgorliwi nie zjedli,
    > dorzucę nalepkę PMS ;)
    > Stan wizualny dość opłakany, ale na chodzie. Sam łatałem pęknięty zderzak
    > kawałkami starych pecetowych płyt głównych ;). Niestety w zeszłym tygodniu
    > jakiś uj stłukł klosz od lampy przedniej :(
    > O ile mi dobrze wiadomo, to nigdy nie miał dzwona, przez 20 lat był w rękach
    > jednego właścicela, w zeszłym roku przejęła go po znajomości śwagierka, ale
    > teraz wyjeżdża na dłużej za granicę, więc staruszka odda za parę stówek w
    > dobre ręce.
> [...]
    59

    Jak go odda za free, to może się chętny i znajdzie... Ale za parę
    stówek? Ja niedawno oddałem właśnie za free auto, któremu taki golf do
    pięt nie dorasta. Ale że ja nie miałem czasu się nim zajmować, a serce
    mi się krajało, żeby oddać go na złom, to przekazałem bezpłatnie. Nie na
    wszystkim trzeba zarabiać...

    Pozdro
    Marek