  • 11. Data: 2010-09-19 16:11:31
    Temat: Re: Nie
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Demarczyk, Grechuta (czesc), Po ten kwiat czerwony, SOS.

  • 12. Data: 2010-09-19 16:21:47
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Ale Starsi Panowie byli w ramach wentyla bezpieczenstwa.
    Tyle ze nie o polityke tu chodzi, a o muzyke.

    No juz wiecej nie bede Cie naciagal na tematy muzyczne, bo i tak sie rozpedzilem.

  • 13. Data: 2010-09-21 21:10:16
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Inne wyrafinowane linie melodyczne z duzym smakiem, z wyraze i rzeczywista
    wymowa...?:)

  • 14. Data: 2010-09-22 16:05:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:
    > Inne wyrafinowane linie melodyczne z duzym smakiem, z wyraze i rzeczywista
    > wymowa...?:)

    Dębski, Namysłowski, Komeda, Stańko, Jagodziński itd. No ale to inny
    gatunek :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-09-22 20:29:35
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Dębski, Namysłowski, Komeda, Stańko, Jagodziński itd. No ale to inny
    > gatunek :)

    A to bede sobie chcial wysluchac. Stanke troche znam, Komede ciutke... Dzieki:).

  • 16. Data: 2010-09-23 07:02:02
    Od: Marek <2...@g...com>

    Jest muzycznie (i NTG), ale to przecież lista dla wzrokowców ;). Na
    dodatek ma w nazwie pl.
    Romku, czy też romku, proszę byś choć nazwisk nie kaleczył,
    pozbawiając je w zapisie polskich znaków diakrytycznych. Teraz w
    Usenecie da się, nawet klikając z zachodniej klawiatury. Mam nadzieję,
    że Cię to nie przerasta.
    Trzymam kciuki.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2010-09-24 16:18:12
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

> [...]
    > pozbawiając je w zapisie polskich znaków diakrytycznych. Teraz w
    > Usenecie da się, nawet klikając z zachodniej klawiatury. Mam nadzieję,

    Aha, Stanke. No, oczywiscie, Stańkę; przeprosimy!

  • 18. Data: 2010-09-24 16:40:25
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

> [...]
    > pozbawiając je w zapisie polskich znaków diakrytycznych. Teraz w
    > Usenecie da się, nawet klikając z zachodniej klawiatury. Mam nadzieję,

    Marek,

    z calym szacunkiem, ale owo "choc" jest niepotrzebne, bo troche obrazliwe;).
    Ponadto pierwsze "romku" rozpoczyna zdanie, wiec tak czy siak dobrze je
    napisales, z duzej litery.