  • 201. Data: 2011-05-14 01:46:37
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WW

    > Słusznie zakładasz. :-)
    > Sprawdziłem jeszcze raz, zanim zacząłem się wysuwać zza poprzedzającego,
    > a potem skupiłem cała uwagę na widoku z przodu. Raczej nie da się
    > jeździć, patrząc cały czas do tyłu, czy debilowi na motocyklu akurat nie
    > przyjdzie ochota do wyprzedzania na trzeciego.

    Ja niestety po wykryciu warzywa z tyłu stale je monitoruje. Jak w Ciebie
    walnie to pewnie zacznie udawać pokrzywdzonego i jak mu udowodnisz, że
    jechał o 100 km/h za szybko i wykonywał małpie manewry?

  • 202. Data: 2011-05-14 02:14:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KJ Siła Słów

    > Ja sobie nie współczuję ponieważ widząc motocykl we wstecznym lusterku
    > nie próbuje ocenić jego prędkości "na raz". Wiem że motocykliście zmiana
    > prędkości od 50 do 100 zajmuje... 2 sekundy?

    Co daje średnią prędkość ok. 75 km/h w ciągu tych dwóch sekund.

    > Wiem, że dojeżdżając do auta mam 3 metry za nim jego prędkość a w
    > momencie kiedy jest 3 metry ale za mną o 30 czasem 40 km/h więcej! Z
    > czego większość kierowców wyprowadza proste stwierdzenie że dojeżdżając
    > do nich tez miałem te 40 więcej.

    W samochodzie znajduje się takie urządzenie jak lusterko, w którym widać
    pojazdy nadjeżdżające z tyłu.

    > Umiejętność oceny prędkości motocykla z samochodu jest zwykłym
    > pierdoleniem głupot.

    To że Ty czegoś nie potrafisz, nie oznacza, że nie jest to możliwe.
    Zastanawia mnie tylko, jak jesteś w stanie uprawiać te swoje "nienachalne
    miejskie stunty" bez podstawowej umiejętności oceny prędkości innych
    pojazdów.

  • 203. Data: 2011-05-14 06:48:11
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-13 18:22, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 13 May 2011 15:26:54 +0200 osobnik zwany MichałG
    > wystukał:

    > naprawdę wydaje Ci się, że potrafisz?

    oczywiscie!

    z podaną wyzej dokładnością - z palcem w d... .
    ale ja jezdze 40 lat po 100 tys rocznie.

    mic

  • 204. Data: 2011-05-16 08:49:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > To tylko starość :-)

    nie przesadzaj, aż taki stary nie jesteś, dopiero wchodzisz w przedział
    zawałowy ;)

  • 205. Data: 2011-05-16 08:51:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup

    > naprawdę wydaje Ci się, że potrafisz?

    ale tak naprawdę to w czym widzisz problem?

  • 206. Data: 2011-05-16 08:54:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-14 01:44, to pisze:
    > begin Arek

    > Piłeś? Przeczytaj sobie definicję wyprzedzania w PoRD. Fakt, że ktoś
    > gdzieś wyprzedza sobie kogoś innego jest bez znaczenia.

    A to było dobre:) Umiejętność czytanie zanika, więc co się dziwić, że
    ludzie jeździć nie potrafią.

    A.

  • 207. Data: 2011-05-16 08:59:37
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-13 18:26, masti pisze:

    > pod warunkiem, że nie przeszkodzisz mu w manewrze
    > tak stanowi prawo.

    Ale jak to może zrobić skoro tamten wyprzedza, szósty za nim? Nawet
    motocyklista nie może być w tej samej chwili w dwóch miejscach.

    A.

  • 208. Data: 2011-05-16 09:03:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-13 19:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > W przepisie nie ma informacji, że chodzi o wyprzedzanie Ciebie.
    > Więc to Ty się mylisz.

    Więc kiedy można wyprzedzać? Bo zawsze w jakieś odległości za mną ktoś
    wyprzedza. Nie ważne 5m, 100m czy 10km. Przepis nic nie mówi o
    odległościach.

    Wydaje mi się, że się trochę pogubiłeś.

    > Znaczy ten który wyprzedza i jest na drugim pasie 20 metrów z tyłu, to
    > nie jest za Tobą, nie sygnalizuje manewru wyprzedzania, czy co jeszcze
    > innego wymyśliłeś?

    Wyprzedza zupełnie inny pojazd, więc nie przeszkodzi mu w wyprzedzaniu
    tamtego pojazdu 20m z tyłu. A to, że facet sobie założył, że będzie
    jechał lewym pasem pod prąd to jego sprawa, nie staje się przez to
    pojazdem uprzywilejowanym.

    A.

  • 209. Data: 2011-05-16 09:10:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 15:32, to pisze:
    > begin Andrzej Ława

    > W PoRD jest jasna definicja wyprzedzania z której wprost wynika, że
    > chodzi o JEDEN pojazd, więc wszystkie inne przepisy dotyczące

    Nie, właśnie nie jest napisane, że JEDEN.

    > wyprzedzania należy stosować do każdego wyprzedzanego pojazdu z osobna.

    Pięknie musi wyglądać twoje wyprzedzanie dwóch pojazdów w postaci
    samochodu (pojazd) ciągnącego przyczepę (pojazd) albo holującego inny
    samochód (pojazd) ;->

  • 210. Data: 2011-05-16 09:12:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 16:48, Artur Maśląg pisze:

> [...]

    A do jazdy kabrioletem wystarcza karta woźnicy, hmm?

    > Jak pokazuje praktyka - mózg też nie jest potrzebny.

    To wiele wyjaśnia o tobie i twoich przydupasach, z arusiem na czele.