    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 14 May 2011 00:14:48 GMT

    begin KJ Siła Słów

    > Ja sobie nie współczuję ponieważ widząc motocykl we wstecznym lusterku
    > nie próbuje ocenić jego prędkości "na raz". Wiem że motocykliście zmiana
    > prędkości od 50 do 100 zajmuje... 2 sekundy?

    Co daje średnią prędkość ok. 75 km/h w ciągu tych dwóch sekund.

    > Wiem, że dojeżdżając do auta mam 3 metry za nim jego prędkość a w
    > momencie kiedy jest 3 metry ale za mną o 30 czasem 40 km/h więcej! Z
    > czego większość kierowców wyprowadza proste stwierdzenie że dojeżdżając
    > do nich tez miałem te 40 więcej.

    W samochodzie znajduje się takie urządzenie jak lusterko, w którym widać
    pojazdy nadjeżdżające z tyłu.

    > Umiejętność oceny prędkości motocykla z samochodu jest zwykłym
    > pierdoleniem głupot.

    To że Ty czegoś nie potrafisz, nie oznacza, że nie jest to możliwe.
    Zastanawia mnie tylko, jak jesteś w stanie uprawiać te swoje "nienachalne
    miejskie stunty" bez podstawowej umiejętności oceny prędkości innych
    pojazdów.