    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Mon, 16 May 2011 09:03:23 +0200

    W dniu 2011-05-13 19:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > W przepisie nie ma informacji, że chodzi o wyprzedzanie Ciebie.
    > Więc to Ty się mylisz.

    Więc kiedy można wyprzedzać? Bo zawsze w jakieś odległości za mną ktoś
    wyprzedza. Nie ważne 5m, 100m czy 10km. Przepis nic nie mówi o
    odległościach.

    Wydaje mi się, że się trochę pogubiłeś.

    > Znaczy ten który wyprzedza i jest na drugim pasie 20 metrów z tyłu, to
    > nie jest za Tobą, nie sygnalizuje manewru wyprzedzania, czy co jeszcze
    > innego wymyśliłeś?

    Wyprzedza zupełnie inny pojazd, więc nie przeszkodzi mu w wyprzedzaniu
    tamtego pojazdu 20m z tyłu. A to, że facet sobie założył, że będzie
    jechał lewym pasem pod prąd to jego sprawa, nie staje się przez to
    pojazdem uprzywilejowanym.

    A.