-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Date: Mon, 16 May 2011 18:25:32 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 90
Message-ID: <iqrj5s$r1f$1@inews.gazeta.pl>
References: <iqegfi$5t7$1@node2.news.atman.pl> <iqgiaa$oj9$1@news.onet.pl>
<iqgnos$e9g$1@node2.news.atman.pl> <iqii6t$c4r$2@inews.gazeta.pl>
<iqiq00$fnl$1@node2.news.atman.pl> <iqiri7$bd2$1@inews.gazeta.pl>
<iqiv9j$l34$1@node2.news.atman.pl> <iqj104$125$1@inews.gazeta.pl>
<iqj1rs$nf0$2@node2.news.atman.pl> <iqj2qp$779$1@inews.gazeta.pl>
<iqj5d6$r93$1@node2.news.atman.pl>
<4dcd1c0d$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iqjcqi$32r$1@node2.news.atman.pl>
<4dcd64eb$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<iqqi7s$57k$1@inews.gazeta.pl>
<4dd0ce92$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
<iqqmb1$ij7$1@inews.gazeta.pl>
<4dd0de2c$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<iqr3ok$5q5$1@inews.gazeta.pl>
<4dd11434$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<iqr5kc$cnr$1@inews.gazeta.pl>
<4dd11f0d$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<iqrb9u$2fl$1@inews.gazeta.pl>
<4dd13209$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iqrerd$deh$1@inews.gazeta.pl>
<4dd14741$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1305563132 27695 83.13.241.83 (16 May 2011 16:25:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2011 16:25:32 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <4dd14741$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368670
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-16 17:48, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:
>
>> A teraz piszesz, że to nie chodzi o mnie, więc o kogo?
>
> O przepis, który nie warunkuje że wyprzedzany musisz być Ty konkretnie,
> żebyś miał zakaz wyprzedzania.
Nie ma takiego przepisu.
>>>>> A to czy zostanie wyprzedzony za 1 sekundę, za 10, czy za 100, to bez
>>>>> znaczenia.
>>>>> Nie wolno mu wyprzedzać i już.
>>>>
>>>> To nie wynika z przepisów.
>>>
>>> Literalnie wynika.
>>
>> Owszem tak,
>
> No właśnie.
Czyli to już ten poziom dyskusji, gdy czepiamy się przejęzyczeń i
manipulujemy cytatami?
>>>> Jedzie np. ciągnik ewentualnie totalny kapelusznik. Za nim snuje się
>>>> kolumna pojazdów dajmy na to 100. Idąc Twoim tokiem rozumowania
>>>> przepisy nakazują wyprzedzanie od ostatniego?
>>>
>>> Nie.
>>> Ten kto pierwszy rozpoczął wyprzedzanie jest w prawie.
>>> Reszta ma grzecznie czekać.
>>
>> Pierwszy na jakim odcinku? Pierwszy w ogóle?
>
> Tak dokładnie.
> Pierwszy w kolumnie dla ułatwienia.
Tak jest w przepisach? I jaka jest definicja tej kolumny? Jakieś
konkretne odległości pomiędzy samochodami? Chyba wyobraźnia Cię lekko
poniosła.
>> Literalne i wybiórcze traktowanie przepisów prowadzi do takich potworków.
>
> Właśnie to Ci tłumaczę.
> Trzeba stosować przepisy z głową i jak ktoś wyprzedza z końca kolumny to
> mu nie wyjeżdżać, nawet jeśli w danym momencie nie wyprzedza Ciebie
> osobiście.
Nie ma takiego przepisu. Osoba która zamierza wyprzedzić pojazd X musi
się upewnić, że pojazd X nie rozpoczyna wyprzedzać. Jeżeli tak, to musi
mu ustąpić.
>>>> Czyli samochód bezpośrednio przed ciągnikiem nie może wyprzedzić, bo
>>>> musi go najpierw wyprzedzić cała 100 pojazdów wlekąca się za nim.
>>>
>>> Nieprawda.
>>> Może wyprzedzić - ale musi zacząć wyprzedzanie jako pierwszy.
>>
>> No dobra najpierw rozpocznie pierwszy ale równolegle z nim ostatni
>> (jeden i drugi ma prawo).
>
> Nie ma równolegle, ktoś musi być pierwszy.
1. A dlaczego nie? Jak przez przypadek dwóch rozpoczną to co?
2. Rozpocznie ten z przodu. Coś to zmienia?
>> Pierwszy wyprzedzi i wówczas drugi który stał się pierwszym już według
>> was nie może, bo ostatni buja się 100 samochodów dalej.
>
> I wtedy wchodzi do gry rozum.
> Jeśli zdąży z dużym zapasem, niech sobie wyprzedza.
> Tylko wtedy bez marudzenia, że źle ocenił prędkość tego z tyłu.
To w końcu mówimy o przepisach czy Twoich wyobrażeniach? Jak przepisy
reguluję ten duży zapas? Nic na ten temat nie znalazłem.
>> Całe szczęście są to tylko luźne usenetowe dywagacje i przepisy
>> regulują to jednak w sposób normalniejszy.
>
> Problem w tym, że nie.
Całe szczęście tak, wystarczy przeczytać. Wówczas nie będziemy musieli
się posiłkować takimi pseudo terminami jak wyprzedzanie z dużym zapasem,
problem kolumny pojazdów itp. To jest proste i dość jednoznacznie
sformułowane.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.11 18:51 Cavallino
- 17.05.11 08:19 Andrzej Ława
- 17.05.11 09:00 Artur Maśląg
- 17.05.11 09:38 Arek
- 17.05.11 09:48 Cavallino
- 17.05.11 10:39 Andrzej Ława
- 17.05.11 12:42 Arek
- 17.05.11 12:58 Cavallino
- 17.05.11 13:14 Arek
- 17.05.11 13:25 wit
- 17.05.11 13:30 Cavallino
- 17.05.11 14:04 Arek
- 17.05.11 14:16 Cavallino
- 17.05.11 14:40 Andrzej Ława
- 17.05.11 15:41 wit
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=