  • Data: 2011-05-17 13:14:40
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 12:58, Cavallino pisze:

    > I znowu nie zrozumiałeś treści przepisu.
    > A konkretniej co oznacza niespełnienie obowiązku i nieupewnienie się.
    > Tak to jest gdy się umie tylko czytać, a rozumieć nie.

    Jakim kluczem wybierasz słowa których trzymasz się literalnie a do
    których dokładasz własną interpretację tudzież nadinterpretację (patrz.
    twoje przepisy o wyprzedzaniu "kolumny" pojazdów:))

    > Jakbyś czytał co się do Ciebie pisze, to byś wiedział, że wbrew temu co
    > insynuujesz, nie radzę nikomu trzymać się literalnego stosowania prawa.
    > Jest dokładnie odwrotnie - wielokrotnie pisałem kiedy i w jaki sposób
    > można wyprzedzać mimo literalnego zakazu.

    W tej dyskusji jestem jedyną osoba, która czyta to co piszesz. Jeżeli
    chodzi o rozumienie to inna sprawa, bo co chwilę zmieniasz zdanie więc
    ciężko się połapać.

    > Ale widzę, że lubisz czytać tylko to co sam napiszesz, coś jak baba
    > lubiąca słuchać wyłącznie swojego głosu.

    Klasyczna projekcja.

    A.