  • Data: 2011-05-12 15:36:20
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-12 14:03, Grzegorz pisze:

    > Czyli popełniłeś poważny błąd - nie oceniłeś jego prędkości. To wymaga
    > albo ponownego spojrzenia w lusterko albo spojrzenia na tyle długiego,
    > aby ocenić jak szybko się przybliża. To Twój OBOWIĄZEK !!!

    Myślę, że powinieneś przeczytać i zanalizować art. 4 roz. 1 KD

    > Hmmm, na jednopasmowej drodze, kapelusznik ????

    Dlatego tylko "zdeklarowany" a nie prawdziwy :-P

    > Niestety trzeba uważać i na motocyklistów, i na TIRodebili, i na
    > TIRówki, i na kapeluszników ;-) ! Żeby nie pójść siedzieć za dziada ...

    Gdybyś chciał naprawdę uważać, to na dobrą sprawę nie ma czasu patrzyć
    przed siebie, z wyjątkiem chwil, gdy nikt za tobą nie jedzie - a to
    coraz rzadsze. Dlatego mając na uwadze cytowany przepis, zerkam w
    lusterko i jak nikt mnie nie wyprzedza, to ja mogę.
    Na drugi raz, jak wytrzymam nerwowo, to nie odbiję.

    Mam dość tyrani piratów drogowych.
    Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P