  • Data: 2011-05-12 17:38:04
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Kub@

> [...]
    > wykonanie przez samochód niebezpiecznego manewru wymagaj?cego przez
    > innego uczestnika ruchu nag?ego ruchu kierowanic? i hamowania w
    > przypadku samochodu nic sie nie stanie w przypadku motocykla w
    > najlepszym wypadku ?lizg - motocykl jest du?o mniejszy przez to mniej
    > widoczny, czyli konieczne jest zwiekszenie uwagi i ?wiadomo?ci martwej
    > strefy przez kierowców aut. Oczywi?cie problemy mog? sie zdarzaae w
    > podobnej skali co TIR->osobówka Wiec nie chodzi o uprzywilejowanie
    > motocyklistów, ale to sa elementy do douczenia/u?wiadomienia po stronie

    LOL! Wasza bezczelność przechodzi wszelkie granice. Skoro macie
    świadomość, że motorem ciężej coś nagle ominąć i jest on mniej widoczny
    to dlaczego zapierdalacie 2-3x szybciej niż większość aut i nie
    zachowujecie sensownego odstępu, zapewniającego Wam odpowiedni margines
    bezpieczeństwa?

    > Nie jest to do konca symetryczna odpowiedzialno?ae.

    Oczywiście, to motocyklista przede wszystkim powinien dbać o to, by być
    widoczny, skoro faktem jest, że trudniej go dostrzec niż 99% innych
    pojazdów.