  • Data: 2011-05-12 15:24:34
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-12 13:34, Arek pisze:

    > Zakładam, że w momencie gdy napisał, że zdecydował się wyprzedzać to
    > włączył kierunek, po czym sprawdził, czy nic go aktualnie nie wyprzedza
    > i rozpoczął swoje wyprzedzanie.

    Słusznie zakładasz. :-)
    Sprawdziłem jeszcze raz, zanim zacząłem się wysuwać zza poprzedzającego,
    a potem skupiłem cała uwagę na widoku z przodu.
    Raczej nie da się jeździć, patrząc cały czas do tyłu, czy debilowi na
    motocyklu akurat nie przyjdzie ochota do wyprzedzania na trzeciego.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P