    From: "Kub@" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Thu, 12 May 2011 12:15:30 +0200

    > Nikt Ciebie nie chce zabić.
    Niby wiem, że to nie z premedytacją, ale świadomość że motocykl jest
    mniejszy(węższy) i trudniej go dostrzec w okolicach martwej strefy nie jest
    powszechna.
    Często potem ludzie mnie przepraszają, że nie zauważyli, tylko że co mi po
    tym jak mnie skasują?

    Czekam na jakieś akcje społeczne(były już różne mniej lub bardziej
    pożyteczne pod egidą najpopularniejszych mediów w Polsce) uświadamiające
    kierowców samochodów o ograniczeniach motocykli i o tym na co zwracać uwagę
    w kontekście ich obecności na ulicach, żeby jeździło się bezpiecznie.
    Szaleńców po jednej i drugiej stronie się nie wyeliminuje, ale elementarne
    zaufanie uda się z czasem wyrobić, jesli okresli się model zachowań
    respektowanych przez obie strony.
    Tak niewiele potrzeba, żeby wpoić ludziom jazdę przy krawędzi pasa. Z jazdą
    na schodach ruchomych po prawej stronie akcja powiodła się. Korzystanie z
    lusterek i sygnalizowanie manewrów powinno być normą, ale o tym też niestety
    ktoś musiałby publicznie przypominać.

    Kub@