  • Data: 2016-11-23 13:16:37
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2016 o 12:58, Uncle Pete pisze:

    > Jeżeli tych kierowców wyprowadza z równowagi konieczność czasami zmienić
    > pas, to może faktycznie niech już lepiej tego nie robią i nie stwarzają
    > dodatkowego zagrożenia. Ale jakoś w takich Niemczech da się sprawnie
    > jechać prawym pasem i zmieniać go, aby wyprzedzić albo wpuścić
    > włączającego się do ruchu.

    Ale oni mają autostrady od zawsze. Ja na przykład zacząłem jeżdzić dość
    póżno, więc od razu już jakieś tam ekspresówki i autostrady od czasu do
    czasu zaliczałem od początku.

    I bardzo dziwiło mnie, jak jeżdziliśmy służbowo i kierowaliśmy kto
    akurat miał ochotę, że moje "lawirowanie między pasami" (pówrót na prawy
    po każdym praktycznie wypdzedzaniu, nawet jak nikt za mną nie jechał,
    czy zjazd z prawego na lewy na węzłach, mimo że przecież na prawym
    nikogo nie ma) budziło zdziwienie ludzi, co kierowali od 10 lat dłużej
    niż ja.

    Po prostu spora część ludzi autostrady traktuje jak normalne drogi w
    mieście, bo kiedyś nie było i nikt ich nie nauczył po nich jeździć.
    Widać to zwłaszcza na odcinku Łódź - Warszawa i z powrotem - dla nich to
    taka lepsza droga do pracy, więc dopóki jedzie choć o 10 szybciej niż
    ten na prawym to po co zmieniać?

    Shrek