-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nic prostszego ...
Date: Wed, 23 Nov 2016 12:58:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <o1408o$r42$1@node1.news.atman.pl>
References: <o11loi$mov$1@mx1.internetia.pl> <o1272f$hjl$1@news.chmurka.net>
<o1291v$f13$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o13odr$j63$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-73-67-176.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1479902296 27778 89.73.67.176 (23 Nov 2016 11:58:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2016 11:58:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.0
In-Reply-To: <6...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593423
[ ukryj nagłówki ]> A ja to akurat rozumiem.
> Na trzy pasmowej drodze prawy pas jest dla włączająchch sie do ruchu i ewentualnie
ciężarówek. Jadąc nim nikomu nie wadze jak sie włącza do ruchu i zazwyczaj jednak
jade troche szybciej od ciężarówek.
> Na prawym jadą szybcy. Albo troche szybcy albo bardziej szybcy. I niech se jadą.
>
> W ten sposób na środkowym jest najwięcej ludzi bo chcą jechać spokojnie.
>
> Nie ma co narzekać. Zamiast tego możesz mieć "szachownice" jak w usa albo obowiązek
jazdy po prawej i ciagłe zmiany pasa.
>
> IMHO u nas jest optymalnie mimo ze niektórym sie nie podoba...
>
Jeżeli tych kierowców wyprowadza z równowagi konieczność czasami zmienić
pas, to może faktycznie niech już lepiej tego nie robią i nie stwarzają
dodatkowego zagrożenia. Ale jakoś w takich Niemczech da się sprawnie
jechać prawym pasem i zmieniać go, aby wyprzedzić albo wpuścić
włączającego się do ruchu.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.16 13:16 Shrek
- 23.11.16 13:36 Uncle Pete
- 23.11.16 14:05 Shrek
- 23.11.16 14:09 J.F.
- 23.11.16 14:14 nadir
- 23.11.16 14:20 nadir
- 23.11.16 14:32 J.F.
- 23.11.16 14:38 J.F.
- 23.11.16 14:58 s...@g...com
- 23.11.16 15:05 s...@g...com
- 23.11.16 15:24 nadir
- 23.11.16 15:36 Uncle Pete
- 23.11.16 16:01 J.F.
- 23.11.16 16:22 s...@g...com
- 23.11.16 16:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe