  • 21. Data: 2012-12-20 12:29:56
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
    > rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

    jeśli chodzi o tablety to raczej tak.

    jeśli chodzi o smartfony to... android to przerost formy nad treścią.

    mazianie paluchem po ekranie, zeby zadzwonic... no coz, moze ja starej
    daty jestem, bo dla mnie idealny telefon to taki co sluzy do dzwonienia
    i długo trzyma na baterii.

    Ah, produktywnosc, teraz tyle mozna zrobic na smartfonie bedac w trasie.
    Albo w domu. Czyli głównie - mozna wiecej pracowac albo wiecej czasu
    marnowac bezproduktywnie. Jakos do mnie nie przemawia, ze sledzic ma
    mnie jeszcze google w tym co mam na telefonie, sciagac kontakty ze skype
    i integrowac wszystko z wszystkim. A potem robisz fotke i nagle cały
    świat sie smieje, wlacznie z osobami ktorych nie znasz ;)

  • 22. Data: 2012-12-20 12:34:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Pogadałeś już sobie z GoogleNow?

    Nie, nawet nie wiem co to takiego... Tablet Nexusa kupiłem wczoraj wieczór
    i już mam pewne spostrzeżenia/porównania z Kindlem Fire HD Amazona:
    Nexus ma wyjątkowo kiepski dźwięk z wbudowanych głośników (głośnika?)
    w porównaniu z Kindlem Fire HD - Kindle ma dwa głośniki: na górze i na
    dole, więc w panoramie masz ładne, głębokie stereo z lewej i prawej...
    Ma wyjątkowo czyste wysokie i głębokie basy jak na takie głośniczki
    pipidupki.
    Natomiast Nexus ma głośnik(i) tylko na dole tyłu obudowy (podobnie jak
    Samsung Galaxy Tab 7.7 tylko na krawędzi dolnej) i w trybie panorama przy
    oglądaniu filmów, dźwięk niestety dochodzi z jednej, prawej strony tylko...
    Nie wiem czy byłbym taki rozczarowany gdybym wcześniej nie obejrzał
    paru filmów na Kindlu :-) ale w każdym razie to mi przeszkadza w Nexusie.

    Reszta jest po prostu super odlot - szybkość większa, wyraźnie płynniejszy
    user interface, wyświetlacz tak samo dobry jak Kindle Fire HD, może mniejsze
    ma nasycenie kolorów w systemie operacyjnym, ale to nie przeszkadza nic.

    Pierwsze doświadczenie ze ściągnięciem typowych applikacji jakie mam na
    iPhone4 jest bardzo pozytywne, wszystko jest - może z wyjątkiem PBS Mobile,
    tego nie mogę znaleźć jakoś... No i przeglądarka Chrome jakaś taka chu**wa
    w porównaniu do Safari do którego przywykłem, no ale może się przyzwyczaję
    ;)

    Ogólnie bardzo dobrze i jestem zadowolony ze wszystkiego poza dźwiękiem,
    ale filmy na tym planuję oglądać głównie w podróżach, więc i tak głównie
    będzie
    przez słuchawki więc jakość wbudowanych głośników ma dla mnie 2-3 rzędne
    znaczenie ale w tym aspekcie różnica na plus dla Kindle Fire HD wali na
    kolana.
    Naprawdę mogę pogratulować inżynierom konstruktorom Kindla za ten dźwięk.
    Ciekawe kto im "pomagał" ;-)

  • 23. Data: 2012-12-20 12:37:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic :-)

    Napiszesz nam czemu wybrałeś Taba 7.7 zamiast Nexusa 7?
    Wydaje się mi że Nexus jest bardziej udanym rozwiązaniem...
    Ma drastycznie lepszy ekran LCD, wali Taba na łopatki!
    No i wyraźnie szybszy user interface z procesorem 4-rdzeniowym.

    Dało się zrobić Twojemu upgrade Androida do 4.2 czy jesteś na 3.x?

  • 24. Data: 2012-12-20 12:39:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > To sobie doinstaluj :)
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ad
    obe.flashplayer

    We're sorry, the requested URL was not found on this server.

    Czy ten link działa tylko na tablecie? :-)

    Swoją drogą - jakie czytniki nntp/news polecicie na tableta z Androidem?

  • 25. Data: 2012-12-20 13:12:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 12:10, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > A dziala ci Flash w przegladarkach? Bo playerow flasha do plikow na
    > karcie to jest od groma...

    Dziala.
    Zalukaj, kinomaniak itp dziala

    > A link dziwny, bo mnie sie nie otwiera :)

    A jestes zalogowany do konta google?

  • 26. Data: 2012-12-20 13:20:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 20 Dec 2012 09:54:52 +0100, Mr Misio wrote:

    > To zalezy od zbrandowania androida.

    I to wlasnie chcialem zasugerowac :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 27. Data: 2012-12-20 13:20:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 12:39, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    dobe.flashplayer

    > We're sorry, the requested URL was not found on this server.
    >
    > Czy ten link działa tylko na tablecie? :-)

    Spod PC czy raczej aktualnie laptopa.

    U mnie dziala normalnie i w domu i w pracy, z tym, ze jestem
    zalogowany do googla, rozpoznaje mnie i informuje jaki telefon mam
    zarejestrowany i czy oprogramowanie jest z nim zgodne. Aktualnie prxy
    linku mam info, ze oprogramowanie zainstalowane. Uruchomilem IE
    (gwarancja niekorzystania) wkleilem adres bez logowania do adresu -
    nie rozpoznal Po zalogowaniu - link dziala.

  • 28. Data: 2012-12-20 13:21:07
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 20 Dec 2012 09:57:02 +0100, Chris wrote:
    > HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach
    > Androida od 4.coś już wycieli.

    Byc moze w 4.x z pudełka, w 2.3 upgradnietym przez OTA do 4.x flash się
    ostał.

  • 29. Data: 2012-12-20 13:42:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-20 07:19, Michal Tyrala pisze:
    > No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic:-)

    Jak czegoś dobrego, to tylko pogratulować... ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 30. Data: 2012-12-21 03:05:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
    > się działo

    No i pierwszy raz dziś pożałowałem ze bez opcji komórkowej - siedze wlasnie
    na lotnisku O'Hare w Chicago w drodze do Polski i mam 3 godziny do
    samolotu... Obejrzalbym sobie jakis film na duzym ekranie a tu kicha...
    Musialbym zrobic tethering za $20 z AT&T - gdybym mial opcje komorkowa to
    przelozylbym po prostu sima...
    Musze sie "przeprosic" z iPhonem :)))

    Ech, chyba siostrze dam go pod choinke :) a sobie kupie po powrocie wersje
    z simem...