  • 31. Data: 2012-12-21 06:43:49
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 02:05:31 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > No i pierwszy raz dziś pożałowałem ze bez opcji komórkowej - siedze wlasnie
    > na lotnisku O'Hare w Chicago w drodze do Polski i mam 3 godziny do
    > samolotu... Obejrzalbym sobie jakis film na duzym ekranie a tu kicha...
    > Musialbym zrobic tethering za $20 z AT&T - gdybym mial opcje komorkowa to
    > przelozylbym po prostu sima... Musze sie "przeprosic" z iPhonem :)))

    To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P

    Przeciez miales osobny telefonik do tetheringu, przekladasz tam sima i
    ogladasz, no chyba ze trzesiesz galotami ze att sie dowie i doliczy :-)

    Poza tym ... przeciez dwie dychy to zaden pieniadz, czemu sobie nie
    wydasz, dla przyjemnosci :-P

    PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P

    J.

  • 32. Data: 2012-12-21 14:31:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To u was na lotnisku nie ma wifi ?! :-P

    Bezpłatnego nie ma.

    > Przeciez miales osobny telefonik do tetheringu, przekladasz tam sima i
    > ogladasz, no chyba ze trzesiesz galotami ze att sie dowie i doliczy :-)

    No tu mnie masz, o tym nie pomyslalem... :)

    > Poza tym ... przeciez dwie dychy to zaden pieniadz, czemu sobie nie
    > wydasz, dla przyjemnosci :-P

    No właśnie $20 to niedużo ale na 2 godziny filmu to względnie dużo.
    Właśnie dlatego zdecyduje się chyba kupic za $50 wersję z modemem gsm...
    Jak siostra będzie miła to dostanie prezent :-)

    > PS a ten tablet to nawet kamery nie ma ? Bo nozna by uzyc jak lupy :-P

    Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.

  • 33. Data: 2012-12-22 10:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2012 13:31:06 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Bezpłatnego nie ma.

    Co za niecywilizowany kraj :-P

    > No właśnie $20 to niedużo ale na 2 godziny filmu to względnie dużo.
    > Właśnie dlatego zdecyduje się chyba kupic za $50 wersję z modemem gsm...

    No i zaplacisz $50 zeby zaoszczedzic 20$ raz na rok :-P
    A kina na tym lotnisku nie ma ?

    > Jak siostra będzie miła to dostanie prezent :-)

    prezent to bylby tablet z LTE :-P

    > Tej nie ma :-P Ma tylko przednią do telekonferencji.

    Naklejasz iphona na czole i robisz telekonferencje :-P

    No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)

    J.

  • 34. Data: 2012-12-23 13:07:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 21 Dec 2012 02:05:31 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
> [...]
    > samolotu... Obejrzalbym sobie jakis film na duzym ekranie a tu kicha...
    > Musialbym zrobic tethering za $20 z AT&T - gdybym mial opcje komorkowa to

    A moze wlasnie, powolutku, zaczynasz dostrzegac po co jest lokalna
    pamiec?
    Bo wlasnie tyle co powyzej mozesz sobie zrobic z plikami w chmurach,
    kiedy jestes offline.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 35. Data: 2012-12-23 23:23:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > A moze wlasnie, powolutku, zaczynasz dostrzegac po co jest lokalna
    > pamiec?
    > Bo wlasnie tyle co powyzej mozesz sobie zrobic z plikami w chmurach,
    > kiedy jestes offline.

    Ale ja tam mam pamieci pod dostatkiem - 32gb prawie puste... Pamiec to co
    innego a internet to co innego: nic nie zastapi swiezego mieska...

    ps po co te wyglupy z pl.test?

  • 36. Data: 2012-12-24 14:00:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co za niecywilizowany kraj :-P

    Niemcy jak widać też niecywilizowany, bo też chcą 5 euro za godzinę
    wifi na lotnisku w Monachium...

    > No i zaplacisz $50 zeby zaoszczedzic 20$ raz na rok :-P

    Mając ten gsm w tablecie wydam znacznie więcej, bo pewnie wtedy
    kupię już jakąś SIM prepaid do używania również w USA nie tylko
    za granicą... Ale będzie większa wygoda niż tethering z telefonu.

    > A kina na tym lotnisku nie ma ?

    Nie sądzę.

    > prezent to bylby tablet z LTE :-P

    Ona nie podróżuje, więc dla niej to bez różnicy, w domu i pracy ma wifi.

    > Naklejasz iphona na czole i robisz telekonferencje :-P

    Chyba nie przemyślałeś tego pomysłu...

    > No i teraz wiesz po co telefon z karta 64GB :-)

    Po co?

  • 37. Data: 2012-12-24 14:18:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Dec 2012 14:00:50 +0100, Pszemol napisał(a):

    > Niemcy jak widać też niecywilizowany,

    A ktos im to zarzuca ? Autostrady maja cywilizowane :-)

    > bo też chcą 5 euro za godzinę wifi na lotnisku w Monachium...

    I pewnie jeszcze paszport trzeba okazac :-)

    > Nie sądzę.

    no faktycznie, google nawet znajduje "O'Hare - most boring airport" :-)

    > Chyba nie przemyślałeś tego pomysłu...

    No jak nie ? kierujesz kamerke tableta na czolo, robisz zoom i ogladasz
    duzy obraz :-)

    > Po co?

    Zeby miec kilka filmow ze soba :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-12-24 23:55:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zeby miec kilka filmow ze soba :-)

    Niestety - wiele filmów mam w serwisach ze streamingiem
    których na kartę i tak nie zapiszę sobie bo nie dają takiej opcji.

  • 39. Data: 2012-12-25 10:23:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 20 Gru, 12:39, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Spod PC czy raczej aktualnie laptopa.
    >
    > U mnie dziala normalnie i w domu i w pracy, z tym, ze jestem
    > zalogowany do googla, rozpoznaje mnie i informuje jaki telefon mam
    > zarejestrowany i czy oprogramowanie jest z nim zgodne. Aktualnie prxy
    > linku mam info, ze oprogramowanie zainstalowane. Uruchomilem IE
    > (gwarancja niekorzystania) wkleilem adres bez logowania do adresu -
    > nie rozpoznal Po zalogowaniu - link dziala.

    Ściągnąłem na tym tablecie kilka aplikacji aby upewnić się, że jestem
    zalogowany w Google Play i że mnie Google rozpoznaje, ale mimo to
    link powyższy nie działa - dostaję wymowny komunikat o treści:
    "We're sorry, the requested URL was not found on this server."

    I co robić dalej?

  • 40. Data: 2012-12-25 10:57:14
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-25 10:23, Pszemol pisze:

> [...]
    > link powyższy nie działa - dostaję wymowny komunikat o treści:
    > "We're sorry, the requested URL was not found on this server."

    W aplikacji Google Play jest wyszukiwarka. Wystarczy do niej wpisać
    frazę "Flash Player";-)