  • 11. Data: 2012-12-20 07:19:21
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 20 Dec 2012 01:09:24 +0100, Mr Misio wrote:

    > moze w tym 0,7 więcej ;)

    No niestety, 0.7 musialem sobie sam kupic :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-12-20 08:32:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 04:10, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
    > się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

    To sobie doinstaluj :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ad
    obe.flashplayer

  • 13. Data: 2012-12-20 09:00:19
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
    > się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)

    jak kazdy android.

    mozna zainstalowac po zrootowaniu.

  • 14. Data: 2012-12-20 09:02:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 09:00, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > jak kazdy android.
    >
    > mozna zainstalowac po zrootowaniu.

    Ja zainstalowalem bez rootowania

  • 15. Data: 2012-12-20 09:14:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 20 Dec 2012 09:00:19 +0100, Mr Misio wrote:

    > jak kazdy android.

    Mi się wydaje, ze HTC mial Flasha z pudelka wprost.

    > mozna zainstalowac po zrootowaniu.

    Moze na specyficznym urzadzeniu, ja instalowalem Flasha bez roota.

  • 16. Data: 2012-12-20 09:54:52
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Mi się wydaje, ze HTC mial Flasha z pudelka wprost.

    To zalezy od zbrandowania androida.

    Google NExus 7 - juz nie pamietam, ale z tego co pamietam, jest anty
    flash... promuja w ten sposob sam nie wiem co, ale na pewno "nieuzywanie
    flasha".

  • 17. Data: 2012-12-20 09:57:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > To zalezy od zbrandowania androida.
    > Google NExus 7 - juz nie pamietam, ale z tego co pamietam, jest anty
    > flash... promuja w ten sposob sam nie wiem co, ale na pewno "nieuzywanie
    > flasha".

    HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach
    Androida od 4.coś już wycieli.

  • 18. Data: 2012-12-20 10:03:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Gru, 09:57, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > HTC miał starego Androida gdzie flash był standardem, w nowych wersjach
    > Androida od 4.coś już wycieli.

    Osobiscie z podanego powyzej linku zadysponowalem sobie w google play
    instalacje flash playera na moim telefonie z Androidem 4.0.3.
    Przeslalo na urzadzenie i zainstalowalo, jak inne aplikacje z tego
    zrodla.

  • 19. Data: 2012-12-20 12:10:07
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]
    > instalacje flash playera na moim telefonie z Androidem 4.0.3.
    > Przeslalo na urzadzenie i zainstalowalo, jak inne aplikacje z tego

    A dziala ci Flash w przegladarkach? Bo playerow flasha do plikow na
    karcie to jest od groma...

    A link dziwny, bo mnie sie nie otwiera :)

  • 20. Data: 2012-12-20 12:20:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.12.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
    > rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

    Pogadałeś już sobie z GoogleNow?

    --
    kakmaratgmaildotcom