    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Date: Thu, 20 Dec 2012 12:29:56 +0100

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
    > rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

    jeśli chodzi o tablety to raczej tak.

    jeśli chodzi o smartfony to... android to przerost formy nad treścią.

    mazianie paluchem po ekranie, zeby zadzwonic... no coz, moze ja starej
    daty jestem, bo dla mnie idealny telefon to taki co sluzy do dzwonienia
    i długo trzyma na baterii.

    Ah, produktywnosc, teraz tyle mozna zrobic na smartfonie bedac w trasie.
    Albo w domu. Czyli głównie - mozna wiecej pracowac albo wiecej czasu
    marnowac bezproduktywnie. Jakos do mnie nie przemawia, ze sledzic ma
    mnie jeszcze google w tym co mam na telefonie, sciagac kontakty ze skype
    i integrowac wszystko z wszystkim. A potem robisz fotke i nagle cały
    świat sie smieje, wlacznie z osobami ktorych nie znasz ;)