eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek) › Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
  • Data: 2014-01-26 21:43:31
    Temat: Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-26 13:37, Marek wrote:

    > Podobnie jak nigdy na Androidzie nie działało smażenie jajecznicy i
    > zmywanie naczyń po niej.

    > Maila? Żartujesz?
    > Jeśli któryś z klientów prosi mnie o namiary do mnie lub do innej osoby
    > to zwykle wysyłałem mu SMSem i jednym kliknięciem powodował, że miał
    > kontakt w telefonie. Co z tego, że mu mailem wyślę? Z podobnym skutkiem
    > mógłbym wspomnianym przez Ciebie faksem wysłać.

    nie wiem co macie za problemy - wlasnie sprobowalem z jednego telefonu
    do drugiego (oba na Androidzie - jeden 2.3, drugi 4.0) wyslac wizytowke
    vCard. W jedna jak i wdruga strone przychodzi vCard i umozliwia go
    zapisanie w kontaktach.
    Zadnego problemu - nie wiem o co ta cala dyskusja nad niedolestwem androida?