eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek) › Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
  • Data: 2014-02-04 14:25:29
    Temat: Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-03 10:40, John Kołalsky pisze:

    > Co za różnica jakim medium się wyśle wizytówkę, że nie można SMSem ?

    No jak to? A jakim medium mam mi wysłać ktoś wizytówkę jeśli jest 2
    miasta dalej? Właśnie przed chwilę miałem dokładnie taką sytuację.
    Zapomniałem wspomnieć klientowi, że mam zbyt wypasiony telefon aby umiał
    odebrać już "nie trendy" wizytówkę SMSem. Ponieważ telefon nawet nie dał
    mi znać, że ktoś przesyłał mi taki SMS, to musiałem pprzypomnieć sobie o
    ustaleniach i "nowoczesności" mojego telefonu i w konsekwencji
    zadzwonić, zanotować na karteczce numer, email, adres i wklepać go do
    telefonu ręcznie. Czy tak jest Twoim zdaniem lepiej?

    Marek