eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
  • Data: 2014-01-27 09:48:22
    Temat: Re: Nexus 5 - problem z wizytówkami SMS II (nowoczesny zabytek)
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-26 22:34, Marek wrote:

    > Jak tego cudu dokonałeś? Nexus 5 i Android 4.4. Wchodzę w jakiś kontakt,
    > klikam "udostępnij przez" i otrzymuję:
    >
    > - Bluetooth
    > - Dysk (Google)
    > - Gmail
    > - Wyślij przez LAN
    >
    > Co mam wybrać?

    telefon (ksiazka telefoniczna) -> Ikonka kontakt (szczegoly) -> menu ->
    wyslij kontakt (zaznaczasz ptaszkami jakie informacje z kontaktu wyslac)
    -> opcje wyboru wysylki vCard: SMS/MMS/Poczta/BT -> Wyslij (podajesz w
    zaleznosci od opcji wyboru - jesli SMS to numer osoby lub osob wpisanej
    recznie lub z kontaktow)

    Jesli SMS, przychodzi vCard -> pokaz szczegoly -> zapisz w kontaktach
    (ikonka dyskietki) (dodatkowo pyta czy lokalnie czy w kontaktach
    google'a, czy to o co Ci chodzi).

    Oba telefony to HTC.
    Zadnej dod. aplikacji nie instalowalem - jest 'czysty' HTC Sense
    i moze jest to powod tej w/w funkcjonalnosci, co wskazuje, ze jesli Twoj
    telefon tego nie ma tzn, ze JESZCZE nie ma i musisz mu to dograc jako
    aplikacje (nie pomoge niestety jaka aplikacje, gdyz takowej zewnetrznej
    nie potrzebuje).

    Powodzenia w szukaniu.