  • 21. Data: 2014-06-11 22:35:49
    Temat: Re: Nexus 5 i aktualizacja do Androida 4.2.3
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-11 08:11, Mirek Ptak pisze:

    > Właśnie ściągam - komunikat pojawił się w nocy :)

    U mnie też się pojawił :-) Pobrałem i pierwsze co zrobiłem, to
    zobaczyłem zabawnego buga... Wejdź w kontakty, kliknij kwadrat ze
    zdjęciem, otworzy się karta użytkownika. Obok każdego z numerów mam
    wielki kosz na śmieci. Gdy go kliknę - to niczego nie skasuję lecz
    utworzę nową wiadomość :-D

    Marek

  • 22. Data: 2014-06-12 10:08:29
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > W dniu 2014-06-11 08:24, Chris pisze:

    > Google oferuje Nexusa, który nie ma żadnych przeróbek i w dodatku jest
    > tańszy od konkurencyjnych. Mogłeś taki telefon kupić.

    Mam 4.4.2 na tablecie więc NEXUS odpada, trokszę za mały ekran.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2014-06-12 11:26:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-12 10:08, Chris pisze:

    > Mam 4.4.2 na tablecie więc NEXUS odpada, trokszę za mały ekran.

    Nexus to nie tylko telefon ale i tablet. Poszukaj Nexus 7. Tak więc
    miałeś możliwość wybrania czystego Androida nawet w tablecie. Nie
    zrobiłeś tego więc możesz mieć pretensje tylko do siebie a nie do Googli :-)

    Marek

  • 24. Data: 2014-06-12 11:46:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-11 22:35, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > zdjęciem, otworzy się karta użytkownika. Obok każdego z numerów mam
    > wielki kosz na śmieci. Gdy go kliknę - to niczego nie skasuję lecz

    Ty masz jakieś elektryczne palce, że wszystko psujesz :) - u mnie OK:
    https://www.dropbox.com/s/32izjcept7wsgnc/2014-06-12
    %2009.41.47.jpg

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 25. Data: 2014-06-12 12:11:33
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

> [...]
    > możliwość wybrania czystego Androida nawet w tablecie. Nie zrobiłeś tego
    > więc możesz mieć pretensje tylko do siebie a nie do Googli

    Nexus 7 znam dobrze :) ale to i tak jest za mało w porównaniu do 10.1 z
    matrycą FHD :)
    Pretensję do googla ma cały świat bo od 4.4.2 zmienili politykę albo błąd w
    systemie że nie można już przenosić aplikacji na kartę pamięci, twój nexus
    gdyby miał możliwość podłączenia karty SD też by nie miał takiej możliwości
    mimo swojej otwartości.
    Google po prostu jest cfane bo lepiej mieć dwa modele 16 i 32GB gdzie cena
    tego drugiego to 400zł w górę a kartę SD 16GB można mieć już za 40zł i to
    dobrej klasy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2014-06-12 14:51:08
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-12 12:11, Chris pisze:

> [...]
    > twój nexus gdyby miał możliwość podłączenia karty SD też by nie miał
    > takiej możliwości mimo swojej otwartości.

    Zgadza się. Osobiście preferuję większy RAM niż mały + SD. Jak dla mnie
    to trochę przestarzałe rozwiązanie. Magazynować dane mogę na DVD /
    BlueRay. Przenośne urządzenia nie muszą mieć gigantycznych pamięci bo
    nie są to urządzenia przeznaczone do przechowywania backupów. Ponadto za
    swojego Nexusa z RAM 16GB dałem znacznie mniej niż inni z zewnętrzną
    pamięcią 16GB więc nie to rzutuje na cenę lecz logo.

    > Google po prostu jest cfane bo lepiej mieć dwa modele 16 i 32GB gdzie
    > cena tego drugiego to 400zł w górę a kartę SD 16GB można mieć już za
    > 40zł i to dobrej klasy.

    Telefony nie potrzebują kart dobrej klasy bo nie wykorzystają tego
    potencjału. Cena jaka podałeś dotyczy dość marnej klasy SD - w sam raz
    do telefonów. W aparacie fotograficznym mam kartę SD 16GB dobrej klasy
    lecz kosztowała znacznie więcej niż piszesz. Niecałe 140zł. Trudno
    taniej kupić.

    Marek

  • 27. Data: 2014-06-12 15:04:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-12 11:46, Mirek Ptak pisze:

    > Ty masz jakieś elektryczne palce, że wszystko psujesz :) - u mnie OK:
    > https://www.dropbox.com/s/32izjcept7wsgnc/2014-06-12
    %2009.41.47.jpg

    Wow. Zacznę w tej sprawie nowy wątek...

    Marek

  • 28. Data: 2014-06-12 15:10:11
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

> [...]
    > urządzenia przeznaczone do przechowywania backupów. Ponadto za swojego
    > Nexusa z RAM 16GB dałem znacznie mniej niż inni z zewnętrzną pamięcią 16GB

    Nie miał bym nic do tego że jest mało ramu bo w telefonie jakoś mi to za
    bardzo nie przeszkadza, problem zaczyna się z tabletem gdzie instaluje się
    większą ilość gier (zazwyczaj) które nie zajmują juz po 10MB tylko >1GB a
    tu zaczyna się już problem. Logo ma znaczenie choć nie wiem gdzie w PL
    OFICJALNIE kupisz Nexusa 32GB tak sam jak LG 2, są tylko 16GB.

    > Telefony nie potrzebują kart dobrej klasy bo nie wykorzystają tego
    > potencjału. Cena jaka podałeś dotyczy dość marnej klasy SD - w sam raz do
    > telefonów.

    Bo rozmawiamy o telefonach i tabletach więc podaję ceny sprzętu który jest
    odpowiedni do takiego sprzętu.

    > W aparacie fotograficznym mam kartę SD 16GB dobrej klasy lecz kosztowała
    > znacznie więcej niż piszesz. Niecałe 140zł. Trudno taniej kupić.

    To za 16GB przepłaciłeś chyba że ceny teraz spadłu, obecnie w tej cenie
    kupisz 32GB.
    Ale jak pisałem wcześniej nie rozmawiamy tu o aparatach czy kamerach, dobrej
    klasy karta SD 64GB kosztuje nawet i 300-400 zł Sundisk.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2014-06-12 16:08:08
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-12 15:10, Chris pisze:

    > Logo ma znaczenie choć nie wiem
    > gdzie w PL OFICJALNIE kupisz Nexusa 32GB tak sam jak LG 2, są tylko 16GB.

    Co do Nexusa 32GB, miałem ofertę w sieci Play na niego (doradca
    biznesowy). Kosztowałby mnie jakieś 200zł więcej lecz machnąłem na to
    ręką bo 16GB i tak jest dla mnie nie do wykorzystania.

    > Bo rozmawiamy o telefonach i tabletach więc podaję ceny sprzętu który
    > jest odpowiedni do takiego sprzętu.

    No ok, odpowiedni dla danego sprzętu to nie znaczy dobry. Dlatego
    zwróciłem Ci na to uwagę. Pamięci SD są lepszej i gorszej klasy
    niezależnie gdzie je wkładamy.

    > To za 16GB przepłaciłeś chyba że ceny teraz spadłu, obecnie w tej cenie
    > kupisz 32GB.

    Chyba jednak nie:
    http://www.ceneo.pl/17756471

    > Ale jak pisałem wcześniej nie rozmawiamy tu o aparatach czy kamerach,
    > dobrej klasy karta SD 64GB kosztuje nawet i 300-400 zł Sundisk.

    Sandisk robi różne karty o tej samej pojemności i to w drastycznie
    różnych cenach. Te najlepsze mają transfer 95M w obie strony. "Dobrej
    klasy" to zupełnie co innego niż "wystarczające do sprzętu X". Chodzi mi
    o nazewnictwo jakie stosujesz. Nie nazywaj dobrą klasą karty przeciętnej
    tylko dlatego, że Twoje urządzenie nie potrafi wykorzystać możliwości
    karty o wysokich transferach.

    Marek

  • 30. Data: 2014-06-13 02:08:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-12 15:10, Chris pisze:
    > W aparacie fotograficznym mam kartę SD 16GB dobrej klasy lecz kosztowała

    Karta SDHC jest o wiele tańsza.

    --
    animka