  • 11. Data: 2014-06-10 00:51:29
    Temat: Re: Nexus 5 i aktualizacja do Androida 4.2.3
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marek wrote:

    > Ok, to potrafię zrozumieć. Skąd płynie informacja o tym, że dany
    > Nexus ma być odroczonym w czasie co do poprawek? Chodzi o numery
    > seryjne? Bo to chyba jedyna informacja jaką Google posiadają.

    Najlepsze info jakie znalazlem jest takie, ze po prostu losuja i
    udostepniaja nowy soft dla malych grup urzadzen na poczatku. Jak nic
    sie nie sypnie przy upgrade i nie bedzie zlego feedbacku, to zaczynaja
    informowac kolejne, losowe, sluchawki.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2014-06-10 08:47:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-09 16:40, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Czy ktoś z Was potrafi mi wytłumaczyć o cho chodzi?
    >
    > - dwa telefony kupione w sieci Play w abonamencie
    > - jeden zaktualizował się do wersji 4.2.3 a drugi nie ma takiej poprawki
    > dostępnej
    >
    > Nie rozumiem tego...

    Spokojnie - na mój tez jeszcze nie przyszło - podobnie miałem na Nexusie
    4 z 4.4.0 - chwilę to wszystko trwa :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2014-06-10 08:50:58
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > Pomyłka, chodzi o 4.4.3

    Tylko czym tu się cieszyć jak tydają nowego andka to coraz gorzej ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-06-10 15:35:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-10 08:50, Chris pisze:

    > Tylko czym tu się cieszyć jak tydają nowego andka to coraz gorzej ...

    Kolega, który zainstalował nową wersję ma przeciwne zdanie do Twojego.
    Bateria trzyma telefon o 30% dłużej, usunięto liczne bugi z
    oprogramowania itd.

    Marek

  • 15. Data: 2014-06-10 15:38:30
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-10 08:47, Mirek Ptak pisze:

    > Spokojnie - na mój tez jeszcze nie przyszło - podobnie miałem na Nexusie
    > 4 z 4.4.0 - chwilę to wszystko trwa :)

    W zasadzie jestem bardziej zaskoczony niż zniecierpliwiony :-)
    Przeniosłem doświadczenia z aktualizowania systemów operacyjnych, w
    których nie wydziela się adresatów poprawek - wszyscy je dostają albo nikt.

    Marek

  • 16. Data: 2014-06-10 16:01:15
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > Kolega, który zainstalował nową wersję ma przeciwne zdanie do Twojego.
    > Bateria trzyma telefon o 30% dłużej, usunięto liczne bugi z oprogramowania
    > itd.

    Bateria może i tak ALE czemu google w wesjach od chyba 4.4.x wyłączyło
    możliwość przenoszenia aplikacji na kartę SD ?? teraz albo zejście do wersji
    4.2 / 4.3 (tego nie jestem pewny) albo ROOT + apka ze sklepu albo XDA.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-06-10 16:33:46
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-10 16:01, Chris pisze:

> [...]
    > możliwość przenoszenia aplikacji na kartę SD ?? teraz albo zejście do
    > wersji 4.2 / 4.3 (tego nie jestem pewny) albo ROOT + apka ze sklepu albo

    No i proxy zablokowali też - dzięki temu reklam nie zablokujesz a i
    programy antywirusowe pewnie też ucierpią :-(

    Marek

  • 18. Data: 2014-06-11 08:11:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-10 15:38, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > W zasadzie jestem bardziej zaskoczony niż zniecierpliwiony :-)
    > Przeniosłem doświadczenia z aktualizowania systemów operacyjnych, w
    > których nie wydziela się adresatów poprawek - wszyscy je dostają albo nikt.

    Właśnie ściągam - komunikat pojawił się w nocy :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 19. Data: 2014-06-11 08:24:23
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Marek nabazgrał(a):

    > No i proxy zablokowali też - dzięki temu reklam nie zablokujesz a i
    > programy antywirusowe pewnie też ucierpią :-(

    Akurat reklam w tablecie nie blokuje (tu mam 4.4.2) bo żeby zablokować
    trzeba mieć root-a a to nie takie proste w moim modelu nie wspominając o
    utracie gwarancji. Ale nie podoba mi się polityka googla, albo ma być
    otwartość albo blokady robione pod producentów sprzętu którzy za 16GB ramu
    żądają po 100e !!!

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-06-11 22:32:47
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-11 08:24, Chris pisze:
    > Marek nabazgrał(a):

    > Akurat reklam w tablecie nie blokuje (tu mam 4.4.2)

    No a co ja napisałem?

    > bo żeby zablokować
    > trzeba mieć root-a a to nie takie proste w moim modelu nie wspominając o
    > utracie gwarancji.

    No bo jest tak jak napisałem - na zrootowanym urządzeniu instalujesz
    sobie inny system operacyjny, zmodyfikowany przez przeróżnych
    programistów. Jeśli ten inny system nie blokuje proxy, to będą działać
    blokery reklam. Proste!

    > Ale nie podoba mi się polityka googla, albo ma być
    > otwartość albo blokady robione pod producentów sprzętu którzy za 16GB
    > ramu żądają po 100e !!!

    Ale przecież otwartość istnieje! Dzięki niej powstają alternatywne
    wersje Androida. Programiści biorą otwarty kod Googla i go przerabiają
    po swojemu. Producenci telefonów są właśnie jednymi z takich grup
    programistów. Przerabiają Androida wypuszczonego przez Google tak jak
    mają fantazję. Pretensje mógłbyś mieć raczej do siebie bo po co kupujesz
    takie telefony, które mają przeróbki skoro Ci to potem przeszkadza?
    Google oferuje Nexusa, który nie ma żadnych przeróbek i w dodatku jest
    tańszy od konkurencyjnych. Mogłeś taki telefon kupić.

    Marek