    From: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nettop - co sądzicie?
    Date: Sat, 7 Apr 2012 21:31:34 +0000 (UTC)

    Atlantis <N...@w...pl> napisał(a):

    > A może jednak powinienem zdecydować się na klasycznego desktopa?

    Pewnie nettop spokojnie by ci wystarczył. Mam Zotaca na atomie 2x1.66 z
    grafiką ION2. Wymiary 20x20x3 cm. Na Viście 32 chodzi świetnie. Nic nie
    przycina. Filmy ok. Kartę TV na USB obsługuje bez problemu. Ma 8xUSB oraz
    ESATA. Normalne wyjście na głośniki i mikrofon. Bierze około 22W plus monitor.
    Da się pograć w starsze gry lub nowsze po zredukowaniu wymagań wideo i
    rozdzielczości ekranu.
    Komfort pracy na takim nettopie jest nieporównywalny z netbokamu na atomie
    jednordzeniowym ze słabą grafiką.
    Ale te urządzenie od roku strasznie podrożały, że teraz lepiej coś samemu
    złożyć na AMD A4 lub Intelu G620. Tylko będą brać 2x więcej prądu.
    Od ponad roku w nettopach jest zapaść. Nic nowego w sklepach nie ma albo
    droższe niż rok temu. Mam wrażenie, że Intel nie rozwija tak tej linii bo to
    godzi w droższe procesory. Szkoda bo do domu świetnie się nadają.