  • 1. Data: 2003-03-19 13:23:12
    Temat: Netlandia ?
    Od: "kloss" <k...@o...pl>

    Czekam na wasze opinie na temat tej firmy www.netlandia.pl . Oferują stały
    dostep do internetu w Spoldzielni Mieszkaniowej KOLO. Posiadaja autoryzacje
    tej Spoldzielni.

    Pozdrawiam.
    Kloss

  • 2. Data: 2003-03-19 15:29:23
    Temat: Re: Netlandia ?
    Od: "Imka" <i...@p...pl>

    "kloss":
    > Czekam na wasze opinie na temat tej firmy www.netlandia.pl . Oferują
    > stały dostep do internetu w Spoldzielni Mieszkaniowej KOLO. Posiadaja
    > autoryzacje tej Spoldzielni.

    Obecnie jest to BigVent.
    Mam od nich łącze radiowe, teoretycznie 128 kbps, w praktyce jakieś
    60-70 kbps.
    Bardzo droga instalacja (1000 zł) - może staniała.
    Mniej więcej od dwóch miesięcy łącze działa stabilnie - po wymianie
    anten oraz "strategicznych routerów" jak sami sie wyrazili, nie
    zarejestrowalam żadnego większej wpadki - przedtem bywało różnie (np.
    grudzień i styczeń - przerwy do dziesięciu dni).
    Brak całodobowego supportu - działają od 9 do 17.

    Imka

  • 3. Data: 2003-03-20 06:37:59
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kloss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stały
    > dostep do internetu w Spoldzielni Mieszkaniowej KOLO. Posiadaja

    Polecam serdecznie jesli lubisz duzo wrazen i nie potrzebujesz internetu.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. www.agiees.com

  • 4. Data: 2003-04-08 08:33:56
    Od: Jaroslaw Stanczak <j...@n...pl>

    Wed, 19 Mar 2003 16:29:23 +0100, Imka napisa?(a):

    > "kloss":
    >
    > Obecnie jest to BigVent.
    > Mam od nich ??cze radiowe, teoretycznie 128 kbps, w praktyce jakie?
    > 60-70 kbps.
    > Bardzo droga instalacja (1000 z?) - mo?e stania?a. Mniej wi?cej od dwóch
    > miesi?cy ??cze dzia?a stabilnie - po wymianie anten oraz "strategicznych
    > routerów" jak sami sie wyrazili, nie zarejestrowalam ?adnego wi?kszej
    > wpadki - przedtem bywa?o ró?nie (np. grudzie? i stycze? - przerwy do
    > dziesi?ciu dni). Brak ca?odobowego supportu - dzia?aj? od 9 do 17.

    Na stronie jest nr. komorki do supportu od 17 do 22.