  • Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Wed, 22 Apr 2009 13:43:31 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Netia - szczyt bezczelności?

    Hello Lukasz,

    Wednesday, April 22, 2009, 1:21:25 PM, you wrote:

    [...]

    > Równie dobrze mógłbyś się upierać że masz oryginalnego MS DOS-a i też

    Mam ;P

    > wszystko na nim działało. Racja działało, ale trudno oczekiwać wiecznego
    > supportu wszystkiego co było wcześniej.

    A czy ja oczekuję supportu?

    > Okres 3 lat od zakonczenia supportu systemu MS Windows 98 jest
    > wystarczajacym okresem, żeby producent/dostawca
    > sprzetu/oprogramowania/uslugi przestal zwracać uwagę czy jego
    > produkt będzie działał na tej platformie i nie ma co się temu
    > dziwić.

    1. Nie widzę powodu, dla którego drivery pisane dla danego, choćby nie
    wiem jak starego, systemu miały nagle przestać działać. One też nie są
    nowe - są sprzed 6 lat, patrząc na daty plików.
    2. Nie dziwi mnie to, że coś nie działa na konkretnej konfiguracji,
    niekoniecznie typowej. Opowiedziałem historyjkę mojego prywatnego
    pecha związanego z tą sprawą i tyle. Nie oczekuję zrozumienia ani
    współczucia - ot, taka ciekawostka i nic poza tym. Tematem podstawowym
    jest to, co organizacyjnie zawaliła Netia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl