eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia - szczyt bezczelności?Re: Netia - szczyt bezczelności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Smok Eustachy <S...@E...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Date: Thu, 16 Apr 2009 11:58:25 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <gs76h1$m7k$1@news.onet.pl>
    References: <1...@p...pl> <gs30j2$9nq$1@opal.futuro.pl>
    <3...@p...pl> <gs6uma$982$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <gs720v$982$2@news.onet.pl>
    <7...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079065244.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239883105 22772 89.79.65.244 (16 Apr 2009 11:58:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 11:58:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:89404
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:50:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello Smok,
    /..../
    >
    > Zakładając nawet przez chwilę, że taka brednia ma rację bytu, to co -
    > Twoim zdaniem - stoi na przeszkodzie w poinformowaniu klienta, że nie są
    > w stanie zrealizować usługi przez najbliższe n miesięcy? Dlaczego przy
    > każdym kontakcie telefonicznym zwodzą mnie, że "się skontaktują już
    > zaraz, natychmiast"?

    A skąd mają o tym wiedzieć?
    Najpierw jest jakiś czas który trzeba wyczekać, potem idzie jakieś
    zgłoszenie które błąka się tu i ówdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: