eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia - szczyt bezczelności?Re: Netia - szczyt bezczelności?
  • Data: 2009-04-16 11:58:25
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:50:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello Smok,
    /..../
    >
    > Zakładając nawet przez chwilę, że taka brednia ma rację bytu, to co -
    > Twoim zdaniem - stoi na przeszkodzie w poinformowaniu klienta, że nie są
    > w stanie zrealizować usługi przez najbliższe n miesięcy? Dlaczego przy
    > każdym kontakcie telefonicznym zwodzą mnie, że "się skontaktują już
    > zaraz, natychmiast"?

    A skąd mają o tym wiedzieć?
    Najpierw jest jakiś czas który trzeba wyczekać, potem idzie jakieś
    zgłoszenie które błąka się tu i ówdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: