  • 31. Data: 2004-02-19 14:43:36
    Temat: Re: Netia <> TPnet
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 11:58:42 +0100, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Powyzsze wycofuje, odezwal sie :)

    Hm, tajemnicza moc polipa ?

    B.

    --
    Popieram program obniżenia podatków: www.odpowiedzialnosc.org

  • 32. Data: 2004-02-19 16:02:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> napisał(a):

    > Hm, tajemnicza moc polipa ?

    Zawsze sie ujawnia, kiedy jej potrzeba :)

    Ostatni moj post na temat DDoSow tez przyniosl znaczny odzew i
    doprowadzil do konkretnych dzialan.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 33. Data: 2004-02-19 16:35:06
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Thu, 19 Feb 2004 17:02:06 +0100, Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>
    wrote:

    > Zawsze sie ujawnia, kiedy jej potrzeba :)
    >
    > Ostatni moj post na temat DDoSow tez przyniosl znaczny odzew i
    > doprowadzil do konkretnych dzialan.

    Potym jak Netia kupiła TDC Polska.. ludzie z TDC zaczęli poprawiać sieć
    w Netii (info sprzed kilku miesięcy), pod kątem obsługi IP.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 34. Data: 2004-02-19 16:37:18
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Thu, 19 Feb 2004 13:53:30 +0100, Adam Paluch <a...@b...net> wrote:

    > http://wix.aster.pl/vxb/w/index.asp?sid=d0cdb4b99ef4
    c866337d514c547359c5&statystyki_x=statystyki

    > czy to co teraz widac na wykresie oznacza ze przyszedl pewien francuz i
    > wypial wtyczke z gniazdka ? lub znowu sie ktos "potknal" o kabelki ?

    "Bug" z RRD "najnowsza" wartośc ma zawsze wartość zero.

  • 35. Data: 2004-02-20 13:58:31
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    > Z tego co mi wiadomo to Netia instaluje sprzęt pod nową usługę a dokładniej adsl
    (netiostradę) oraz wymienia główne przełączniki szkieletowe , teraz są duże
    inwestycje w Netii więc można się spodziewać iż coś nie będzie działać. Ostatnio
    podpisali umowę z Siemensem na wdrożenie NGN

  • 36. Data: 2004-02-20 21:12:38
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    dokładniej adsl (netiostradę) oraz wymienia główne przełączniki szkieletowe
    , teraz są duże inwestycje w Netii więc można się spodziewać iż coś nie
    będzie działać. Ostatnio podpisali umowę z Siemensem na wdrożenie NGN

    Masz jakieś bliższe informacje ?? Czy jest szansa, że pingi się trochę
    poprawią ?? ;)

  • 37. Data: 2004-02-20 21:53:20
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "mathom" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie działać. Ostatnio podpisali umowę z Siemensem na wdrożenie NGN
    >
    > Masz jakieś bliższe informacje ?? Czy jest szansa, że pingi się trochę

    Jakie pingi i dokad ? Moze sie poprawia i bez wymienionych
    inwestycji.

    P/

  • 38. Data: 2004-02-23 10:30:28
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Jakie pingi i dokad ? Moze sie poprawia i bez wymienionych
    > inwestycji.

    Głównie pingi z tepsy do bdi, ale z tego co zaobserwowaliśmy w Poznaniu są 3
    słabe routery na których pakiet traci jakieś 20 ms... ;) W tej chwili ping
    icmp mamy z neo do nas jakieś 40-50 ms, w grach 50-60, przydałoby się
    obniżyć ten ping o te 10 ms ...

    Netia z tego co widzę ma bardzo dobry szkielet - nawet dbacie o wycinanie
    icmp i ddosów - czekamy z niecierpliwością na tą nową usługę ADSL dla
    ludności - większość naszych graczy to Wasi potencjalni klienci, a ping jest
    sprawą kluczową.

    ps. jesteśmy od 2 tygodni w Netii ;)

  • 39. Data: 2004-02-23 11:25:02
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "mathom" <m...@p...pl> napisał(a):

    > Netia z tego co widzę ma bardzo dobry szkielet - nawet dbacie o wycinanie
    > icmp i ddosów

    o! a mi nie chca wycinac, jak na mnie leci.

  • 40. Data: 2004-02-23 11:31:20
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > o! a mi nie chca wycinac, jak na mnie leci.

    wygląda na to, że w Poznaniu wycięli wszystko. Nawet zwykły ping ma problemy
    ;) i dobrze :)