  • 21. Data: 2004-02-19 10:02:30
    Temat: Re: Netia <> TPnet
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "mathom" <m...@p...pl> napisał(a):

    > I tak co chwilę. Nie wiem czy zauważyliście, ale z netii do tepsy (poza
    > pingiem) jest ok, natomiast z tepsy do netii nie idzie nic... !_#!@*#$_$*

    Nie chce sie pienic, ale awaryjnosc Netii zaczyna byc lekko
    denerwujaca. Przez wiele miesiecy nie bylo *ani jednej* przerwy, a
    calosc dzialala idealnie. Natomiast wczorajszy problem to juz drugi
    tego typu (w krotkim okresie czasu), a zaden z nich nie byl rozwiazany
    w czasie krotszym niz 12h. Do tego dochodza dziwne trasy i asymetrie
    routingu, z ktorymi nikt nic nie robi pomimo moich maili, np. do NASKu:

    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best
    Avg Worst
    1. ryc2-r0-eth1.czuby.net 0% 2 2 0 0
    0 0
    2. do-netia.czuby.net 0% 2 2 8 3
    5 8
    3. 213.17.191.37 0% 2 2 14 12
    13 14
    4. 81.210.56.17 0% 2 2 31 21
    26 31
    5. 81.210.56.41 0% 2 2 26 21
    23 26
    6. Netia-gw1-atm0-0-0.inetia.pl 0% 1 1 36 36
    36 36
    7. 81.210.126.22 0% 1 1 25 25
    25 25
    8. 213.241.2.101 0% 1 1 36 36
    36 36
    9. 213.241.1.66 0% 1 1 32 32
    32 32
    10. 213.241.1.54 0% 1 1 64 64
    64 64
    11. ge1-0.1000M.ffm2nxg1.ip.tele.dk 0% 1 1 54 54
    54 54
    12. frankfurt-gw.nask.pl 0% 1 1 47 47
    47 47
    13. pw-gw0-at2-0-0-9.core.nask.pl 0% 1 1 65 65
    65 65
    14. pw-r0-ge1-2-0.warman.nask.pl 0% 1 1 67 67
    67 67

    (jest to sytuacja normalna, a nie awaria)

    Kupuje od nich 2 Mbit/s (BDI Pro) i fajnie by bylo miec jakies
    informacje, na temat planowanego czasu usuniecia awarii, planowanych
    prac, itd. Netia komunikatow nie wysylala nigdy, a przez telefon
    niezbyt wiele mozna sie dowiedziec. Gdy prosilem o zalozenie ACLi z
    powodu DDoSa, tez zostalem spuszczony na drzewo. Ostatnio zglaszalem,
    ze Max, do ktorego jestem podlaczony wraz z dwoma innymi klientami
    zaczyna sie powoli zapychac (200-300 ms pod wieczor) i tez zostalem
    spuszczony na drzewo.

    Po ostatnich zwolnieniach nawet nie wiem, czy handlowiec, ktory mnie
    obslugiwal jeszcze tam pracuje. Na maile nie odpowiada, komorka milczy...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 22. Data: 2004-02-19 10:16:10
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 19 Feb 2004 03:00:01 +0000 (UTC) I had a dream that RusH <r...@p...pdi.net>
    wrote:
    > upublicznianie zdjecia na ktorym caly WIX wisi na swiczu Planeta za
    > 90zl nie lezy w interesie zainteresowanych :)

    Oficjalnie jest to Planet Catalyst 6500 albo coś podobnego ;-)

  • 23. Data: 2004-02-19 10:44:55
    Od: "Fork" <f...@n...zse.opole.pl>

    u mnie juz dziala w obu kierunkach przez WIX

  • 24. Data: 2004-02-19 10:58:42
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy> napisał(a):

    > Po ostatnich zwolnieniach nawet nie wiem, czy handlowiec, ktory mnie
    > obslugiwal jeszcze tam pracuje. Na maile nie odpowiada, komorka milczy...

    Powyzsze wycofuje, odezwal sie :)

  • 25. Data: 2004-02-19 11:03:36
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > Oficjalnie jest to Planet Catalyst 6500 albo coś podobnego ;-)

    AFAIK Catalyst 2924XL. Też Planet ;)

    Z#

  • 26. Data: 2004-02-19 11:49:33
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    > napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > AFAIK Catalyst 2924XL. Też Planet ;)

    Afair 2x 3524XL i 3508G.

  • 27. Data: 2004-02-19 12:10:36
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c127sc$8qk$1@news.polbox.pl...

    > Afair 2x 3524XL i 3508G.

    Pięknie.
    Szkoda, że WIX nie pokazuje utylizacji na portach peerów, bo sprzęt świadczy
    o tym, że niektóre dane mogłyby być imponujące.

    Z#

  • 28. Data: 2004-02-19 12:28:59
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

> [...]
    świadczy
    > o tym, że niektóre dane mogłyby być imponujące.

    Tu masz cos podobnego:

    http://wix.aster.pl/vxb/w/index.asp?sid=d0cdb4b99ef4
    c866337d514c547359c5&statystyki_x=statystyki

  • 29. Data: 2004-02-19 12:53:30
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Anna Sikora wrote:

    > Tu masz cos podobnego:

    http://wix.aster.pl/vxb/w/index.asp?sid=d0cdb4b99ef4
    c866337d514c547359c5&statystyki_x=statystyki

    czy to co teraz widac na wykresie oznacza ze przyszedl pewien francuz i
    wypial wtyczke z gniazdka ? lub znowu sie ktos "potknal" o kabelki ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 30. Data: 2004-02-19 13:12:22
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał(a):

    > czy to co teraz widac na wykresie oznacza ze przyszedl pewien francuz i
    > wypial wtyczke z gniazdka ? lub znowu sie ktos "potknal" o kabelki ?

    Astrowy WIX nie ma nic wspolnego z Piekna.