-
1. Data: 2009-07-29 12:05:31
Temat: Netia Łódź, padła
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
coś bardziej rozległego?
--
Sławek Lipowski
-
2. Data: 2009-07-29 21:46:55
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>
Sławek Lipowski wrote:
> Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
> coś bardziej rozległego?
Była dziura w całości ruchu pomiędzy łódzką netią a resztą świata -
przypuszczam, że to pochodna awarii z niedzieli (gdzie spora część netii w
łodzi zdechła na ponad 4h) - może sprzęt wrócił z naprawy i podłączyli :)
pozdrawiam
--
Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl
-
3. Data: 2009-07-29 22:39:13
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: K <...@...c>
Sławek Lipowski pisze:
> Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
> coś bardziej rozległego?
>
na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu
infolinii i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu numeru
klienta/nr ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić problem.
zakładam tez że jesteś osobą kontaktową lub znasz jej personalia i
jesteś na tyle inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w
sprawie rozpiętej radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.
-
4. Data: 2009-07-30 08:05:52
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: <a...@g...pl>
> na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
> ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu infolinii
> i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu numeru klienta/nr
> ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić problem. zakładam tez że
> jesteś osobą kontaktową lub znasz jej personalia i jesteś na tyle
> inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w sprawie rozpiętej
> radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.
niby masz racje ale:
-my tez jestesmy niby kluczowi z wysokim sla
-link /nie lodz a wawa/ do nas padl w piatek po poludniu
-wiec procedurka szybka tel to techniki przy okazji do opiekuna
-SOOnr1 - potwierdzamy problem i naprawiamy a my przypominamy o sla
- po uplywie czasu gwarantowanej w sla naprawy tel znowu - SOOnr1-naprawiamy
- i w tym stanie minal piatek, sobota, niedziela...
- w pon burza co z tym sla skoro nie dziala - po interwencji u handlowca w
pon w poludnie tel ze do nas jada
- za chwile ze nie jada bo jednak na wezle zle
-jeszcze 2x jechali i nie jechali
- w koncu w pon po poludniu zadzialalo
pokatnie od radiowcow dowiedzialem sie ze:
-radiowcy mieli wpisane na karcie sla standart - 3 dni na naprawe
- klneli po co ich wyslali skoro radio dziala
- okazalo sie ze ktos w piatek niechcacy rozpial kanal w ATM i doszli do
tego po tym jak radiowcy im powiedzieli ze radio dziala.....3 dni po czasie
naprawy z sla
- we wtorek tel od nich ze naprawili i zeby potwierdzic...
a co najciekawsze - w netiaonline ta naprawa zostala zgloszona w
poniedzialek i naprawiona w czasie sla - zycie....
byla to druga taka przygoda z nimi
od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka
-
5. Data: 2009-07-30 08:15:56
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
a...@g...pl pisze:
>
>> na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
>> ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu
>> infolinii i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu
>> numeru klienta/nr ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić
>> problem. zakładam tez że jesteś osobą kontaktową lub znasz jej
>> personalia i jesteś na tyle inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na
>> polipie w sprawie rozpiętej radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.
>
> niby masz racje ale:
> (...)
> byla to druga taka przygoda z nimi
> od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
> gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka
>
>
Uwierz mi, z naszych doświadczeń wynika, że w Łodzi nie wygląda to ani
trochę lepiej. :/
--
Sławek Lipowski
-
6. Data: 2009-07-30 08:20:55
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
Marcin Gryszkalis pisze:
> Sławek Lipowski wrote:
>> Padł mi link radiowy Netii w Łodzi, czy ktoś może się orientuje, czy to
>> coś bardziej rozległego?
>
> Była dziura w całości ruchu pomiędzy łódzką netią a resztą świata -
> przypuszczam, że to pochodna awarii z niedzieli (gdzie spora część netii w
> łodzi zdechła na ponad 4h) - może sprzęt wrócił z naprawy i podłączyli :)
>
> pozdrawiam
Dzięki za normalną wypowiedź. Co do niedzielnego padu, to jak
najbardziej potwierdzam.
--
Sławek Lipowski
-
7. Data: 2009-07-30 10:32:51
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: K <...@...c>
a...@g...pl pisze:
>
> niby masz racje ale:
> -my tez jestesmy niby kluczowi z wysokim sla
> -link /nie lodz a wawa/ do nas padl w piatek po poludniu
> -wiec procedurka szybka tel to techniki przy okazji do opiekuna
> -SOOnr1 - potwierdzamy problem i naprawiamy a my przypominamy o sla
> - po uplywie czasu gwarantowanej w sla naprawy tel znowu -
> SOOnr1-naprawiamy
> - i w tym stanie minal piatek, sobota, niedziela...
> - w pon burza co z tym sla skoro nie dziala - po interwencji u handlowca
> w pon w poludnie tel ze do nas jada
> - za chwile ze nie jada bo jednak na wezle zle
> -jeszcze 2x jechali i nie jechali
> - w koncu w pon po poludniu zadzialalo
> pokatnie od radiowcow dowiedzialem sie ze:
> -radiowcy mieli wpisane na karcie sla standart - 3 dni na naprawe
> - klneli po co ich wyslali skoro radio dziala
> - okazalo sie ze ktos w piatek niechcacy rozpial kanal w ATM i doszli do
> tego po tym jak radiowcy im powiedzieli ze radio dziala.....3 dni po
> czasie naprawy z sla
> - we wtorek tel od nich ze naprawili i zeby potwierdzic...
> a co najciekawsze - w netiaonline ta naprawa zostala zgloszona w
> poniedzialek i naprawiona w czasie sla - zycie....
>
> byla to druga taka przygoda z nimi
> od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
> gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka
>
>
mieliśmy ostatnio problem (światło, nie radio), obsrał im się switch w
węźle ok. 0:30, naprawili o 11:00.
niemniej jednak przyznasz chyba, że warto najpierw tam zadzwonić niż
pytać o to tutaj?
-
8. Data: 2009-08-01 18:52:18
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: <a...@g...pl>
> niemniej jednak przyznasz chyba, że warto najpierw tam zadzwonić niż pytać
> o to tutaj?
mozna to pogodzic ;) - zadzwonic poczekac i pozalic sie grupie ze majac sla
x czeka sie juz xxx czasu.. swoja droga przetestowalem kilka serwisow
operatorow i narazie jedynie jakies konkretne informacje techniczne o awarii
mialem kiedys /dlugo przed ich slynnymi padami/ z CDP wroclaw. a tak to
raczej dezinformacje i ewidentne sciemnianie /mowie o technice a nie
infolinii/ i podejscie jakby wszyscy ich klienci byli "technicznymi
inaczej".
-
9. Data: 2009-08-02 21:20:54
Temat: Re: Netia Łódź, padła
Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>
a...@g...pl pisze:
>
>
>> niemniej jednak przyznasz chyba, że warto najpierw tam zadzwonić niż
>> pytać o to tutaj?
>
> mozna to pogodzic ;) - zadzwonic poczekac i pozalic sie grupie ze majac
> sla x czeka sie juz xxx czasu.. swoja droga przetestowalem kilka
> serwisow operatorow i narazie jedynie jakies konkretne informacje
> techniczne o awarii mialem kiedys /dlugo przed ich slynnymi padami/ z
> CDP wroclaw. a tak to raczej dezinformacje i ewidentne sciemnianie
> /mowie o technice a nie infolinii/ i podejscie jakby wszyscy ich klienci
> byli "technicznymi inaczej".
Osobiście mam jak najlepsze doświadczenia z ATM w Łodzi. Jeśli sa jakies
problemy, wystarczy zwykle poczekać 2-3 minuty i ma się informację z
wyjaśnieniami na mailu. Nie dość, że dostępny jest numer wprost do
osoby, która coś wie, a nie tylko przyjmuje zgłoszenia, to jeszcze zdaża
się, że to oni do nas dzwonią. :)
Z CDP współpracowaliśmy, ale się ostatecznie rozstaliśmy, przy czym
nigdy nie byliśmy ich jakimś kluczowym klientem. Tak naprawdę to gdy
chcieliśmy być okazało się, że nie spełnią naszych oczekiwań, bo nie
budują infrastruktury światłowodowej tak z założenia...
--
Sławek Lipowski