eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia Łódź, padłaRe: Netia Łódź, padła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia Łódź, padła
    Date: Thu, 30 Jul 2009 10:05:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <h4rk9b$hg9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h4pdub$535$1@inews.gazeta.pl> <h4qev9$bb6$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88.220.127.94
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248941164 17929 88.220.127.94 (30 Jul 2009 08:06:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 08:06:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: aalf
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:89988
    [ ukryj nagłówki ]


    > na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
    > ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu infolinii
    > i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu numeru klienta/nr
    > ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić problem. zakładam tez że
    > jesteś osobą kontaktową lub znasz jej personalia i jesteś na tyle
    > inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w sprawie rozpiętej
    > radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.

    niby masz racje ale:
    -my tez jestesmy niby kluczowi z wysokim sla
    -link /nie lodz a wawa/ do nas padl w piatek po poludniu
    -wiec procedurka szybka tel to techniki przy okazji do opiekuna
    -SOOnr1 - potwierdzamy problem i naprawiamy a my przypominamy o sla
    - po uplywie czasu gwarantowanej w sla naprawy tel znowu - SOOnr1-naprawiamy
    - i w tym stanie minal piatek, sobota, niedziela...
    - w pon burza co z tym sla skoro nie dziala - po interwencji u handlowca w
    pon w poludnie tel ze do nas jada
    - za chwile ze nie jada bo jednak na wezle zle
    -jeszcze 2x jechali i nie jechali
    - w koncu w pon po poludniu zadzialalo
    pokatnie od radiowcow dowiedzialem sie ze:
    -radiowcy mieli wpisane na karcie sla standart - 3 dni na naprawe
    - klneli po co ich wyslali skoro radio dziala
    - okazalo sie ze ktos w piatek niechcacy rozpial kanal w ATM i doszli do
    tego po tym jak radiowcy im powiedzieli ze radio dziala.....3 dni po czasie
    naprawy z sla
    - we wtorek tel od nich ze naprawili i zeby potwierdzic...
    a co najciekawsze - w netiaonline ta naprawa zostala zgloszona w
    poniedzialek i naprawiona w czasie sla - zycie....

    byla to druga taka przygoda z nimi
    od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
    gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: