  • 1. Data: 2003-09-30 15:34:13
    Temat: Netia Czy polpak ?????
    Od: "Tomasz Delbowski" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    Polpaku czy z Netii prosze o informacje

    Dzięki

  • 2. Data: 2003-10-01 16:57:00
    Temat: Re: Netia Czy polpak ?????
    Od: Gonzaj <g...@t...cy>

    Dnia 2003-09-30 17:34, Użytkownik Tomasz Delbowski napisał:
    > Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    > Polpaku czy z Netii prosze o informacje
    >
    > Dzięki

    Z Internet Partners :))

    --
    "Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
    sprzykrzy." (Oskar Wilde)

  • 3. Data: 2003-10-02 21:08:31
    Od: "ComNet" <c...@c...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Delbowski" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    > Polpaku czy z Netii prosze o informacje
    >
    > Dzięki

    Z Atmana ;)

  • 4. Data: 2003-10-03 14:12:23
    Od: "crensch" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Gonzaj" <g...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Z Internet Partners :))
    >
    > --
    > "Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
    > sprzykrzy." (Oskar Wilde)

    jasne --w tp albo neti bedzie mial za to 2mb

  • 5. Data: 2003-10-04 19:17:21
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Delbowski <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    > Polpaku czy z Netii prosze o informacje
    >
    > Dzięki
    >
    > --Polecam Netię mają dobrej jakości łącza i sporo punktów styku z ISP
    m.in. z WiX, GIX, NASK, TPSA,TELIA i ostatnio ENERGIS się przyznaje że ma
    bezpośrednie łącze z Netią. A po za tym mają mniej obciążoną sieć niż tpsa
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-10-05 16:35:24
    Od: Slawomir Ritter <s...@n...ds.uj.edu.pl.NO.SPAM>

    Dragonite <d...@N...gazeta.pl> napisal(a):

    > m.in. z WiX, GIX, NASK, TPSA,TELIA i ostatnio ENERGIS się przyznaje że ma
    > bezpośrednie łącze z Netią. A po za tym mają mniej obciążoną sieć niż tpsa
    Ja również polecam Netię. Drugą sieć mam wpiętą do nich (BDI
    - DSL Standard) i bardzo sobie chwalę współpracę. Mimo, że
    przy łączach STANDARD mają dłuższy czas odpowiedzi wszelkie problemy
    techniczne są załatwiane od ręki, bez zbędnych dyskusji, od
    razu przez kompetentnych adminów. Dokładne zaprzeczenie TPsa.

    No i łacze działa naprawdę elegancko - mimo, że nie mam CIR
    jest cały czas w pełni wysycone (1Mb/s) - widać, że mają
    dobre łącza międzyoperatorskie.

  • 7. Data: 2003-10-05 16:35:29
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    " dragonite" <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > m.in. z WiX, GIX, NASK, TPSA,TELIA i ostatnio ENERGIS się przyznaje że ma
    > bezpośrednie łącze z Netią. A po za tym mają mniej obciążoną sieć niż tpsa

    Maja jeszcze z CDP i niektorymi MANami (co prawda zazwyczaj tylko na
    poziomie n x E1), natomiast brakuje im centralnego peeringu z POL34.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 8. Data: 2003-10-06 13:56:22
    Od: Leszek <r...@f...onet.pl>

> [...]
    > techniczne są załatwiane od ręki, bez zbędnych dyskusji, od
    > razu przez kompetentnych adminów. Dokładne zaprzeczenie TPsa.

    Problem tylko taki ze lacz tych nie mozna dzielic. A jak mozna, to cena
    taka ze ho-ho.

    Leszek

  • 9. Data: 2003-10-06 17:11:06
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    Leszek <r...@f...onet.pl> napisał(a):

    > Problem tylko taki ze lacz tych nie mozna dzielic. A jak mozna, to cena
    > taka ze ho-ho.
    >
    > Leszek
    > Nie wiem kto ci to powiedział że łącza BDI Standard nie wolno dzielić ???
    Ja mam od nich łącze i cała sieć osiedlowa na nim siedzi. Zapewnili mnie że
    wszystkie łącza jakie mają można dzielić. Przecież to oferta dla biznesu. Bo
    wątpie by komuś na własne potrzeby był potrzebny 1mb. A poza tym ceny łączy
    są wyższe niż neo by zabronić podziału łącza.

  • 10. Data: 2003-10-06 22:45:24
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Mon, 6 Oct 2003 17:11:06 +0000 (UTC),
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Bo
    > wątpie by komuś na własne potrzeby był potrzebny 1mb.

    To tylko kwestia ceny...

    r.
    robert rędziak GK Śnieżka ST http://klubsubaru.pl
    Normalnie o tej porze wozę się po mieście, (k44)
    normalnie o tej porze... raz lepiej, raz gorzej.