    From: Slawomir Ritter <s...@n...ds.uj.edu.pl.NO.SPAM>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia Czy polpak ?????
    Date: Sun, 5 Oct 2003 16:35:24 +0000 (UTC)

    Dragonite <d...@N...gazeta.pl> napisal(a):

    > m.in. z WiX, GIX, NASK, TPSA,TELIA i ostatnio ENERGIS się przyznaje że ma
    > bezpośrednie łącze z Netią. A po za tym mają mniej obciążoną sieć niż tpsa
    Ja również polecam Netię. Drugą sieć mam wpiętą do nich (BDI
    - DSL Standard) i bardzo sobie chwalę współpracę. Mimo, że
    przy łączach STANDARD mają dłuższy czas odpowiedzi wszelkie problemy
    techniczne są załatwiane od ręki, bez zbędnych dyskusji, od
    razu przez kompetentnych adminów. Dokładne zaprzeczenie TPsa.

    No i łacze działa naprawdę elegancko - mimo, że nie mam CIR
    jest cały czas w pełni wysycone (1Mb/s) - widać, że mają
    dobre łącza międzyoperatorskie.