  • 11. Data: 2003-10-06 22:45:32
    Temat: Re: Netia Czy polpak ?????
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    Tomasz Delbowski wrote:

    > Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    > Polpaku czy z Netii prosze o informacje
    >
    > Dzięki

    jak juz chcesz netie to bierz PRO bo w standardzie maja 'obciete'
    wyjscie do telii :) i w zasadzie oprocz czasu reakcji i ilosci IP tym
    sie standard rozni od pro. jakies 1,5 roku temu jak bralem 512Kbit
    standard to mialem pingi na swiat po 20ms po kilku miechach skoczyly do
    300 i tak jest do dzis. najlepsze jest to ze poczatkowo to reklamowalem
    w boku, ale nikt mi nie odpowiadal. dopiero po jakims czasie zauwazylem
    ze w pro tego nie ma i sam sobie na reklamacje odpowiedzialem. juz pod
    koniec umowy z netia na bdi napisalem maila do pana w netii, ktory mi
    odpisal ze nie jest za to odpowidzialny i ze mam meczyc bok w tej
    kwestii, ale tak jest w standardzie w calym kraju, natomiast w pro tego
    nie ma :) i choc jest drozsze to warto wziasc pro. mam nawet jeszcze
    tego maila :)

    reasumujac jesli cie stac to warto wziasc pro, bo ladnie dziala, jesli
    nie potrzebujesz wyjscia w swiat to standard po pl tez ladnie dziala.

    pozdro.

  • 12. Data: 2003-10-11 17:29:29
    Od: " " <d...@T...pl>

    Tomasz Delbowski <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam Mam zamiar założyć 1Mb łącze nie moge się zdecydować czy brać z
    > Polpaku czy z Netii prosze o informacje
    >
    > Dzięki
    > Bier Netię mają teraz fajną promocję płacisz 1 zł za instalkę i masz 2
    miesiące za darmo jeśli będziesz urzytkował łącze przez 12 miesiący to
    płacisz za 10 a te dwa masz gratis. a tak poza tym jakość łączy na głowę
    bije tpsa, i jest duuużo mniej awaryjna

  • 13. Data: 2003-10-12 13:57:51
    Od: Rafał Doroszkiewicz <W...@v...net.pl>

    Użytkownik d...@T...pl napisał:
    > miesiące za darmo jeśli będziesz urzytkował łącze przez 12 miesiący to
    > płacisz za 10 a te dwa masz gratis. a tak poza tym jakość łączy na głowę
    > bije tpsa, i jest duuużo mniej awaryjna

    Jak na razie jeden z FrameRelay(Polpak) 1mbps, który dzierżawię od
    października zeszłego roku - nie miał awarii.
    (Lokalizacja miasto Białystok)

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 14. Data: 2003-10-12 16:10:16
    Od: " dragonite" <d...@T...pl>

    Rafał Doroszkiewicz <W...@v...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > (Lokalizacja miasto Białystok)
    >
    > Zapominasz o jednym że łącze FrameRelay ma w standardzie usługę SLA lub
    (CIR/EIR) a poza tym cena łącza jest nieporównywalnie wyższa niż zwykłego
    łacza dostępowego.