  • Data: 2011-04-21 00:26:15
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" 3...@4...net

    > Owszem, umożliwia (w końcu do wołarka do rawów), ale to już nie jest
    > przeglądanie. W czasie przeglądania DPP w pierwszej kolejności pokazuje
    > jpega zaszytego w CR2.

    > Średnio do tego służy, to edytor do EXIFów.

    Ja nie umiem przeglądać bez edytowania. :)
    I nie znam przeglądarek graficznych, które nie umożliwiają edycji.

    > Nie no, wiadomo, mastah Ciszewski wie wszystko najlepiej.

    Co Ci zabiera czas w tych ,,wołaniach''? Mnie jedynie myślenie o tym, co chcę zrobić.
    (poza odszumianiem, które jest czasochłonne; skalowanie też bywa czasochłonne...
    kompresowanie do JPG -- jest wiele czynności czasochłonnych, ale nie sam zamiana
    CR2 w JPG zwana szumnie i dumnie -- wołaniem)

    > Urzekła mnie twoja historia.

    Urzeknę Cię raz jeszcze -- PhotoShop Elements dołączany jest do
    netbooków ,,fabrycznie'. Wiesz może po co? (Wiesz może dlaczego?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'