  • Data: 2011-04-20 23:53:54
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 01:09:08 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" 1...@4...net

    > O tyle głupia informacja, że DPP umożliwia wprowadzanie zmian do CR2.

    Owszem, umożliwia (w końcu do wołarka do rawów), ale to już nie jest
    przeglądanie. W czasie przeglądania DPP w pierwszej kolejności pokazuje
    jpega zaszytego w CR2.

    > Do przeglądania służy inny program -- PhotoMe. :)

    Średnio do tego służy, to edytor do EXIFów.

    > Obaj panowie należą
    > do grupy gawędziarzy-erotomanów rozprawiających o tym, czego nie znają. :)

    Nie no, wiadomo, mastah Ciszewski wie wszystko najlepiej.

    Urzekła mnie twoja historia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118