  • Data: 2010-10-26 12:23:50
    Temat: Re: Netbook z wmiare dobrym wyswietlaczem???
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy wogole cos takiego istnieje w przyrodzie?

    Nie.

    > Mysle jednak o zmianie na netbooka z paru powodow:
    > - przydalby sie dluzszy czas dzialania na baterii,
    > - mniejsza waga,
    > - byc moze wyzsza wydajnosc (to do sprawdzenia),
    > - lepsza przenosnosc,
    > - lepsze odtwarzanie video HD (tu T42 troche sie tnie).

    Po krótce, z perspektywy użytkownika 1201N@Win7/32.

    Zapomnij o wydajności, ten (dwurdzeniowy) Atom to test na cierpliwość.
    Wnioski po kilku eksperymentach:

    1. ram disk
    2. Chrome to niestety jedyna przeglądarka, która jakoś na tym czymś działa
    3. wymiana dysku na 7200 lub SSD
    4. 1080p jest prawie płynne (YT oficjalne zapowiedzi filmów)
    5. 720p jest boskie
    6. CUDA poprawia kolorki za ciebie :)
    7. nie chodzi mi vod.onet.pl :(

    Teraz plusy:
    jest to bardzo małe, bardzo mobilne.

    Delikatnie sugeruję (wiem, że jesteś z Krak, ale mimo wszystko ;)) spojrzeć w
    kierunku Dell Alienware M11x na i7 (1...@...26 GHz, jakiś nowy GeForce).

    > Watpliwosc dotyczy jakosci LCD - czy ktorys z netbookow
    > nadaje sie do ogladania zdjec? I nie ma tego oblesnego
    > blyszczacego ekranu?

    Nie.

    Potraktuj mój post jako głos rozsądku i/lub ucz się na cudzych błędach.

    pozdrawiam,
    gietrzy