  • Data: 2003-12-18 13:20:43
    Temat: Re: Neo i problemy ciąg dalszy
    Od: "Krzysztof Nakielski" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm zamiast sie kłócic kilka postów niżej może byści sie wzieli do roboty.
    > Przypominam, że wina nie lezy po stronie TPSA (nie że ją bronie), ale po
    > stronie właścicieli routerów, które maja w swoich "regułkach" Drop-owanie ip
    > 83/8 i one was nie przepuszczają, ja nie moge sie połaczyć z stroną w US:
    > www.steampowered.com - sprawdzilem trase na stronie
    > http://visualroute.ipartners.pl/ i otrzymalem, że powodem mojego braku
    > kontaktu jest router o nr IP: 144.223.246.42 więc uzyłem bazy whois i
    > dowiedzilem sie kto jest jego wlascicielem napisalem ładny do niego post i
> [...]
    [...]

    Wczoraj wyslalem listy do ev1.net oraz cw.net. Jak narazie nie doczekalem sie
    jeszcze odpowiedzi na temat filtrowania ruchu. Wczoraj nad ranem z cw.net
    odpisali tylko tyle, ze nie filtruja rozglasznej trasy przez router france telecom.
    W trakcie pisania postu dostalem odpowiedz - sprawa jest analizowana, potrzebuja
    tylko jeszcze kilka informacji, ktore za moment wysylam.