  • Data: 2003-12-18 15:24:13
    Temat: Re: Neo i problemy ciąg dalszy
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Dec 2003 14:51:35 +0000 (UTC) I had a dream that Lukasz Trabinski
    <l...@t...net> wrote:
    > To ja jestem kierownikiem routera, nie mamy Pańskich pakietów i co mi Pan
    > zrobi?

    Heh, jest w świecie masa instytucji, gdzie NIE DA się ustalić
    właściciela czy też osobę odpowiedzialną za dany ruter/firewall.

    Sam widziałem na własne oczy stojące ruter, na które nikt się nie
    logował od dwóch lat, nikt nie zna haseł etc. Śmiem twierdzić, że w
    hameryce pod tym względem może być jeszcze gorzej (outsourcing kwitnie:
    panie, jakaś firma nam zainstalowała te rewtery, kolega miał do nich
    telefon, ale wyjechał... a co, zepsuło siem?).