  • 1. Data: 2011-01-26 00:57:04
    Temat: Nazwa czegoś w zawieszeniu
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Już 33kkm :) i safrane kryzysowe "za5" jeszcze jeździ ! HURAaa :)

    Ok, popsuło (pogięło) się zawieszenie i mam do wymiany, tylko
    nie pamiętam nazwy:

    -Końcówki drążków kierowniczych (to znam)
    -Drążek kierow* (nie wiem jak się odmienia, ale to też znam)
    i teraz popsuło się "coś końcówki stabilizatora" i "stabilizator
    czegoś" pogięty (czy lewy i prawy to to samo?).

    Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
    zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-01-26 01:22:09
    Temat: Re: Nazwa czegoś w zawieszeniu
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
    > zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

    nic nie wymieniaj, bedzie ciekawiej na pms.

  • 3. Data: 2011-01-26 21:47:19
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > nic nie wymieniaj, bedzie ciekawiej na pms.

    nie no..., Jak to się nazywa bo jutro chce wiedzieć z czym iść ?
    żeby tylko zdążyli w lika h zrobić bo w pon zamiast 15km mam 1.2kkm.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-01-26 22:46:22
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    W dniu 26.01.2011 21:47, Michał pisze:
> [...]

    Jak są luzy w kierownicy: końcówki kierownicze, drążki kierownicze
    Jak się całkiem rozlecą to samochód pojedzie w inną stroną niż wskazuje
    kierownica. Sprawa poważna.

    Jak stuka przy bujaniu samochodu na boki: łączniki stabilizatora.
    Generalnie poprawiają komfort jazdy - samochód mniej się buja na boki.
    Ich zużycie nie jest katastrofalnie niebezpieczne.

    Stabilizator - nie widziałem jeszcze zepsutego. Chyba że po wypadku.
    "gumy" stabilizatora - tanie, ale nie warto wymieniać jak masz zamiar
    sprzedać sam za 5kkm.

    Sworznie - mocują koło do wahacza - jak grozi odpadnięcie, to to trzeba
    wymienić w pierwszej kolejności.

    J.

  • 5. Data: 2011-01-27 01:33:53
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Stabilizator - nie widziałem jeszcze zepsutego. Chyba że po wypadku.
    > "gumy" stabilizatora - tanie, ale nie warto wymieniać jak masz zamiar

    Ooo, to jest to :)

    generalnie przy dużych prędkościach czuć że auto raz jedzie
    bardziej w lewo raz bardziej w prawo w zależności jak się bujnie.
    nie są to duże różnice ale odczuwalne.

    z 4 mieś temu ze złą prędkością wjechałem na złą (za wysoką) rzecz
    a teraz poprawiłem na lodzie.

    > Sworznie - mocują koło do wahacza - jak grozi odpadnięcie, to to trzeba
    > wymienić w pierwszej kolejności.

    to raczej nie, jak by się miało coś złamać to cały wahacz
    i to na miejscu podobno pękają (aluminium ?).

    stukać to mi stukają łożyska amortyzatorów z przodu (chyba :) ),
    tył jeszcze cały :)

    pozdrawiam.