    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nawigacja na moto
    Date: Thu, 16 Feb 2012 15:31:41 +0100
    <6296806.998.1329395700136.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbed8>
    <jhiv3o$2r8$1@inews.gazeta.pl> <4f3d0c92$1@news.home.net.pl>

    On 2012-02-16 15:03:02 +0100, "Hinek" <h...@t...pl> said:

    > To są wszystko niszowe zastosowania dla nawigacji motocyklowej.

    To już zależy w jakiej kto niszy siedzi.

    > Ilu promilom (bo nie procentom) motocyklistów są potrzebne?

    Mi i jeszcze paru (nastu), których znam. Dodam, że nie tylko w samym
    offroadzie. Ale pokaż najpierw wyniki jakichś konkretnych badań
    określających ile % motocyklistów w ogóle gpsa potrzebuje, dołącz do
    tego studium badań jakościowych i wtedy możemy se dalej pitolić o
    jakimś tam ogóle. A póki co ja będę pisał o własnych potrzebach i
    doświadczeniach.

    > Nawiasem mówiąc pominąłeś jeszcze inne b.ważne warunki jak np:

    I jeszcze koniecznie diwajs do robienia laski. Zamiast pasażera. Czy
    tam pasażerki.

    de Fresz