  • Data: 2023-04-28 21:11:11
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 28.04.2023 o 20:09, Ewa pisze:

    >> Nie widzę u siebie sklepu Samsunga.
    > Grrr,  Galaxy Store się to nazywa.
    Sorry, nigdy z tego nie korzystałam.
    Ściągnęłam Samsung TTS Polish Default voice 1
    i teraz w Opcjach głosu mam język Polski
    a po naciśnięciu Odtwórz dźwięk testowy
    odtwarza się "Jesteś u celu".
    Bardzo dziękuję. Nareszcie coś działa. :-)

    > Podawałem wcześniej, że jest to w ułatwieniach dostępu zakładka
    > "WIDZENIE"i później "Ustawienia zamiany tekstu na mowę". Tutaj zmienia
    > się silnik.
    Tego u siebie nie widzę. Zresztą pisałam już wcześniej, że u mnie
    są duże różnice w stosunku do tego co podawałeś.

    > https://www.hardreset.info/pl/devices/samsung/samsun
    g-galaxy-a70/faq/faq/samsung-text-to-speech/

    Ja do tego końcowego ekranu doszłam wewnątrz Here WeGo (opisałam to
    w moim poście rano). Z tym, że po ściągnięciu języka polskiego ze sklepu
    Samsunga i tutaj jest teraz dobrze.

    > Musisz wyjść z domu. Mapa się sama nie przesunie :) To nie gra.
    MapaMap też nie jest grą, a tam działa to znakomicie.

    > Tryb offline, służy do tego, że jest bez udziału Internetu a nie że nie
    > trzeba jechać :)
    To bardzo duże rozczarowanie.

    Jeszcze raz bardzo dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam
    Ewa