  • Data: 2023-04-28 20:26:21
    Temat: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2023 o 20:09, Ewa pisze:

    > Bardzo dziękuję, ale

    > Nie widzę u siebie sklepu Samsunga.

    Grrr, Galaxy Store się to nazywa.

    wer/6006983?hl=pl

> [...]
    > tekstu na mowę.
    >
    > Musiałam skorzystać z szukania, bo na liście Ustawień nie był
    > "Ułatwień dostępu"
    > Po wpisaniu "Ułatwienia" i naciśnięciu ikony w kształcie lupy pokazał
    > się ekran z 2 pozycjami:
    >
    > "Wyświetlacz
    > Tryb ułatwienia"
    >
    > oraz
    >
    > "Inne
    > Ułatwienia dostępu
    > Asystent Google"
    >
    > Żadne z nich nie ma nic wspólnego z zamianą tekstu na mowę. :-(

    Podawałem wcześniej, że jest to w ułatwieniach dostępu zakładka
    "WIDZENIE"i później "Ustawienia zamiany tekstu na mowę". Tutaj zmienia
    się silnik.
    https://www.hardreset.info/pl/devices/samsung/samsun
    g-galaxy-a70/faq/faq/samsung-text-to-speech/

    Przynajmniej tak jest w niebrandowanym Android 13. Nie mam teraz
    Samsunga pod ręką żeby sprawdzić, co tam znów odjaniepawlili, żeby utrudnić.

    > Na tym samym smartfonie MapaMap podaje komunikaty głosem bez tego
    > rodzaju ustawień. O co tu chodzi?
    >
    > I jeszcze jedno. Wyświetla mi się zadana trasa. Co zrobić żeby zaczęła
    > się ona realizować w trybie offline? Krótko mówiąc, jak uruchomić Start?

    Musisz wyjść z domu. Mapa się sama nie przesunie :) To nie gra.
    Tryb offline, służy do tego, że jest bez udziału Internetu a nie że nie
    trzeba jechać :)

    > Wiem, że w tej chwili byłoby to prawdopodobnie po angielsku.  Chciałabym
    > żeby wreszcie coś zaczęło działać.

    Cóż, musisz się ruszyć, choćby pieszo :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>