    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nawigacja: Route66 - rozczarowanie
    Date: Thu, 2 Aug 2012 08:03:07 +0200

    Dnia Thu, 2 Aug 2012 02:02:00 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Dżejfoks - nie masz racji. Latami nie korzystałem z nawigacji, za wyjątkiem
    > momentów, gdy jechaem w okolice rzeczywiście mi nieznane. Gdzieś z rok temu
    > wpadłem w zakres beta testów Automapy na iPhone'a, a potem testowałem kilka
    > innych programów pod iOS. I... oszalałem na punkcie usług typu Live
    > Traffic.
    > Do tamtej pory twierdziłem, że jeżdżenie z nawigacją po Warszawie jest

    teoretycznie masz racje .... ale moze w Warszawie, bo we wrocku jak
    zapchane to nie ominiesz :-(

    > Tak więc w warunkach polskich nawigacja statyczna może się owszem i
    > przydać, gdy jedziemy po północy albo w niedzielę. Ale w "normalnych"
    > warunkach (które z założenia są nienormalnymi) one niczemu nie służą. I
    > obojętne jest, czy używam Automapy czy NaviExperta - oba programy mają
    > podobne bazy danych o ruchu, więc wytyczane trasy niewiele się róznią. Ale
    > znacząco się różnią od Larków z MapąMap, Sygica czy TomToma. Google'a
    > przemilczmy litościwie.

    Google ma informacje o korkach, przynajmniej na www.
    Ale .. niedawno sprawdzalem, przed wyjazdem sie patrze, potem jade ... nie
    bardzo to odpowiada prawdzie. Byc moze opoznione o kwadrans w chwili
    ogladania, o dwa przy przejezdzie, a to duzo.

    mapke wroclawia z navieksperta archiwizowalem rok temu poki formatu nie
    zmienili. Tez to podejrzanie wyglada. Niektore dane sie przez pare dni nie
    zmienialy, tak jakby przejechal jeden samochod, a potem nie mieli wiecej
    danych. Ale moze przez rok przybylo uzytkownikow.

    NE mial kiedys mapke na swojej stronie ? widac zysku z tego nie bylo, bo
    teraz gazete.korkosfera.pl, a i tak mi cos nie dziala ... ale to chyba o
    googla oparte, przynajmniej mapy.

    Potrafi to ktos zarchiwizowac ? bo ogladanie w trasie tez sie nie sprawdza
    :-)

    J.