    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nawigacja: Route66 - rozczarowanie
    Date: Tue, 31 Jul 2012 22:28:00 +0200

    > Tu co chwilę różne osobniki z wiadomych tylko sobie powodów próbują
    > podważać reputację niektórych producentów.

    Znalazlem jednak dosc duzy problem w nawigacji Nokii: zarowno w miapie
    Polski jak i Niemiec zdarzylo sie, ze mapa nie zawierala danych na
    pewnej powierzchni o ksztalcie kwadratu. Wczesniej dziwilem sie,
    dlaczego nawigacja tak cudacznie prowadi trase. Po dokladniejszej
    analizie okazalo sie, ze na trasie logiczniejszej z kazdego punktu
    widzenia w pewnym miejscu znajduje sie bialy obszar zapewnie nie
    zawierajacy zadnych informacji, nie tylko graficznych skoro program
    wyznaczyl alternatywna trase. Dzisiaj to samo przytrafilo sie przy
    okazji Niemiec, cisze sie tylko ze sprawdzilem to w domu bo ciagniecie
    nawet malego framentu na roamingu byloby bolesne. Mam nadzieje, ze to
    jest jakis indywidualny przypadek, po przeinstalowaniu map puste pola
    zapelnily sie, ale niesmak pozostaje.